Geen geluid BMW ipod interface - opgelost
Geen geluid BMW ipod interface - opgelost
Hallo,
sinds de aanschaf van mijn bimmer heb ik al een BMW ipod interface erin zitten.
Nu heb ik onlangs een ipod nano (4e generatie) aangesloten, maar ik krijg geen geluid eruit .
De radio herkent wel mijn ipod en op de ipod staat ook BMW. Ik kan ook via de radio en mf stuur door de mappen en nummers bladeren. De ipod geeft ook aan dat hij niet opgeladen wordt.
Weet iemand waar dit aan ligt? Misschien aan het type ipod of aux volume level?
sinds de aanschaf van mijn bimmer heb ik al een BMW ipod interface erin zitten.
Nu heb ik onlangs een ipod nano (4e generatie) aangesloten, maar ik krijg geen geluid eruit .
De radio herkent wel mijn ipod en op de ipod staat ook BMW. Ik kan ook via de radio en mf stuur door de mappen en nummers bladeren. De ipod geeft ook aan dat hij niet opgeladen wordt.
Weet iemand waar dit aan ligt? Misschien aan het type ipod of aux volume level?
Laatst gewijzigd door Phantom op 11 jul 2011, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.

[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Re: Geen geluid BMW ipod interface
Over het volume: Dat staat op de Nano zelf toch ook wel open gedraaid?
Over het opladen: Via Google gevonden op het Forum van Apple.
Misschien heb je hier dus ook mee te maken. Heb je al eens met een oudere iPod geprobeerd die nog wel volgens het "oude" systeem kan opladen?
Over het opladen: Via Google gevonden op het Forum van Apple.
- Spoiler: Laat zien
Misschien heb je hier dus ook mee te maken. Heb je al eens met een oudere iPod geprobeerd die nog wel volgens het "oude" systeem kan opladen?
Bedankt voor de info! 
Ik ben nog steeds op zoek naar een 3e generatie ipod nano. Die probeer ik dan eerst uit in mijn bimmer. Het nadeel van zo'n oudere nano is wel dat je minder capaciteit aan opslag hebt..
Als je de ipod hebt aangesloten kun je geen volume op de ipod aanpassen, maar het volume stond in ieder geval gewoon open.
Zijn er nog meer mensen die een ipod gebruiken?
Ik ben nog steeds op zoek naar een 3e generatie ipod nano. Die probeer ik dan eerst uit in mijn bimmer. Het nadeel van zo'n oudere nano is wel dat je minder capaciteit aan opslag hebt..
Als je de ipod hebt aangesloten kun je geen volume op de ipod aanpassen, maar het volume stond in ieder geval gewoon open.
Zijn er nog meer mensen die een ipod gebruiken?

Ik heb nu een Ipod nano 3e generatie, dus weer even getest maar weer geen geluid:S Ligt het misschien aan de interface of aan de aansluiting?
Als je de ipod aansluit en via Mode naar CD (ipod) gaat kun je met nummer 6 alle nummers afspelen. Er komt dan te staan: CD 06-01 en zou hij automatisch moeten afspelen.
Heeft iemand ervaring met Ipod op de business radio? Wie kan mij helpen?
Als je de ipod aansluit en via Mode naar CD (ipod) gaat kun je met nummer 6 alle nummers afspelen. Er komt dan te staan: CD 06-01 en zou hij automatisch moeten afspelen.
Heeft iemand ervaring met Ipod op de business radio? Wie kan mij helpen?

niemand?

Probleem opgelost! Vandaag de radio naar voren getrokken en toen zat daar een los stekkertje
Het stekkertje was dus niet goed in de iso stekker (bracket) ingestoken door een garage of eigenaar..
Nu lekker ipod-en
Het stekkertje was dus niet goed in de iso stekker (bracket) ingestoken door een garage of eigenaar..
Nu lekker ipod-en

Re: Geen geluid BMW ipod interface - opgelost
Hoi Phantom,
Ik zit er ook aan te denken om een ipod interface op mijn business radio aan te sluiten (ik heb zelf een Ipod 4e generatie (dacht ik)).
Mooi dat het bij jou nu goed werkt!
De kwaliteit is ook goed? (gelijkwaardig aan CD of beter?). En welke interface/apparaat heb jij precies? Is die gemakkelijk aan te sluiten?
Thanks alvast!
Gr. Joost
Ik zit er ook aan te denken om een ipod interface op mijn business radio aan te sluiten (ik heb zelf een Ipod 4e generatie (dacht ik)).
Mooi dat het bij jou nu goed werkt!
De kwaliteit is ook goed? (gelijkwaardig aan CD of beter?). En welke interface/apparaat heb jij precies? Is die gemakkelijk aan te sluiten?
Thanks alvast!
Gr. Joost
Re: Geen geluid BMW ipod interface - opgelost
Je hebt pb 
Topic mag op slot.
Topic mag op slot.