Installeren Spiegels en kabelboom spanning eraf?

Voor alle technische vragen over de BMW 1 Serie
TTmax

Installeren Spiegels en kabelboom spanning eraf?

Bericht door TTmax » 30 jun 2011, 11:47

Hoi,

kan mij iemand zeggen of het nodig is de spanning (accuklem los) van de auto te doen in het geval
dat ik de gehele kabelboom in de deuren en de buitenspiegels ga vervangen?
Kan ik na het spanningsloos maken problemen ondervinden, zoals de afstandsbediening die niet meer werkt of id?

Alvast bedankt.

TTmax

Re: Installeren Spiegels en kabelboom spanning eraf?

Bericht door TTmax » 02 jul 2011, 08:44

Ik heb de gok maar genomen en ervoor gekozen om de spanning er NIET vanaf te halen.
Ik heb de kabel tussen deur en carrosserie los gemaakt. Je hoort dat er wat gebeurd en that's it.

Na het verwisselen van de kabel gewoon weer netjes aangesloten en alles werkt als van te voren.

bmw-danny

Re: Installeren Spiegels en kabelboom spanning eraf?

Bericht door bmw-danny » 13 jan 2013, 13:01

installeren spiegels

hoi TTmax ik heb je bijdrage ivm de inklapbare spiegels gelezen ,ik ben reeds begonen met de parts aankoop eerste ontnuchtering het bediendeel aan bestuurderkant voor de spiegel en vensters doet niks ! dan maar het orginele deel terug erin kijken of alles weer werkt lichtpaket etc hij doet het weer nu vind je veel spiegels welk type n° heb jij dus ik wil alle optie's dat zou voor de linkerkant 51167282086 zijn maar op de ebay site vind ik nr vanaf 71..... dus de laatste 7 nummers en dan de juiste kleur marakech bruin
graag feedback mvg danny

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Techniek”