Mini USB
Mini USB
In mijn dashboard opbergvakje komt een mini usb kabeltje uit. Dit is er wss door de vorige eigenaar ingezet, wat kan ik hier precies mee? MP3 speler op aansluiten?
Ik heb een standaard CD speler(Business).
Diezel
Ik heb een standaard CD speler(Business).
Diezel

BMW: Bayerische Motoren Werke
Re: Mini USB
Is het niet gewoon een stroomkabeltje om allerlei telefoons mee op te laden?
Zou kunnen, het is niet een kabeltje naar de CD speler om MP3 mee af te spelen? Op welke extensie zou ik dan moeten drukken?

Nou als je een usb ingang op de radio hebt, is dat meestal in de vorm van een usb slot zoals dat ook op de pc zit. Uit jouw verhaal begrijp ik eerder dat het een mini usb connector is zoals je die in een digitale camera of veel telefoons stopt?
Ja klopt het is een mini usb ingang, maar dit is dus niet voor audio ingang maar puur om een apparaat mee te kunnen opladen?

Ik zou zeggen: neem eens een gok en hang er een telefoon aan om te kijken of het stekkertje laadstroom geeft. Als je een mp3 speler hebt met een mini-usb hang je die er toch even aan. Er zal echt niets stuk gaan op deze manier.
Ja klopt, ik heb alleen geen apparaten die op mini-usb lopen. Heb alleen iPhone/iPad en deze hebben een eigen USB ingang. Maar ik heb wel eens gehoord van een Dension ofzo, ik vroeg me af of het dat misschien was, maar blijkbaar loopt dat via AUX ingang.
Diezel
Diezel

Daar zijn adaptertjes voor, heb ik ook eentje... op http://www.dealextreme.com" onclick="window.open(this.href);return false; gekocht, kostte bijna niks.Heb alleen iPhone/iPad en deze hebben een eigen USB ingang.