Foto en reactietopic: BimmerPortal Nürburgring Trip 2011
Re: Foto en reactie topic: BimmerPortal Nürburgring Trip 201
leuk trippie gasten,
lijkt me ook wel geinig maar met mijn cabrio op het circuit lijkt me niet zo'n goed idee.
aan de andere kant heb die danish wel erg veel lol
lijkt me ook wel geinig maar met mijn cabrio op het circuit lijkt me niet zo'n goed idee.
aan de andere kant heb die danish wel erg veel lol
BMW rulez
Mooie actie foto's mannen !
Ik baal ervan dat ik ook niet mee de ring op kon, volgende keer beter.
Ik baal ervan dat ik ook niet mee de ring op kon, volgende keer beter.
Rene op de heenweg.
Cliff ver voor me.
Uit iemand zijn album van nurburgring forum. Danish op de baan. Klein formaat dus, deze man kon gecontacteerd worden op hun forum voor volledig formaat.
G*ylord idem dito verhaal als Danish.
En nog 2 mooie foto's van mijn auto gevonden.
Cliff ver voor me.
Uit iemand zijn album van nurburgring forum. Danish op de baan. Klein formaat dus, deze man kon gecontacteerd worden op hun forum voor volledig formaat.
G*ylord idem dito verhaal als Danish.
En nog 2 mooie foto's van mijn auto gevonden.
BMW E46 330i
Hee verrek, wist helemaal niet dat die van jou was! Had de foto's wel gezien, maar niet geselecteerd omdat ik niet wist dat jij het was
Het zag er echt reuze gezellig en gaaf uit! De volgende keer ga ik er echt proberen te zijn.
Gaaf allemaal die blije gezichten in die mooie wagens
Ik had wel een foto van jou gezien, maar die was al geplaatst. Bij deze, als je foto's spot, plaats ze maar!Mikkie schreef:Hee verrek, wist helemaal niet dat die van jou was! Had de foto's wel gezien, maar niet geselecteerd omdat ik niet wist dat jij het was
Ik en die maat moesten wel lachen toen je in Venlo aankwam rijden, wij zeiden, kijk van die BMW zie je dat die gebruikt wordt hahaha. Prachtig!
BMW E46 330i
Hahaha ja . Ik voelde me enigszins buitenbeentje met m'n relatief kleine 16" velgjes en ranzige bak, kon ook niet op iedereens goedkeuring rekenen had ik het idee (nogal wat opmerkingen gehad ). Probleem is gewoon dat ik amper aan poetsen toe kom en dat ik dat ook niet heel belangrijk vind. Prestaties en rijcomfort zijn voor mij belangrijker dan de looks. Niet dat ik er niks aan doe: vogelpoep enzo poets ik er meteen af en eens in de zoveel tijd ga ik naar de wasbox met het ding, maar echt regelmatig poetsen doe ik niet. En dat zie je, vooral als je dan wel eens een zandpad tegenkomt ofzo. Laatst een rally bezocht, dan parkeer je alleen maar in de berm en in weilanden, dan is het zo gebeurdKevinK schreef:Ik had wel een foto van jou gezien, maar die was al geplaatst. Bij deze, als je foto's spot, plaats ze maar!Mikkie schreef:Hee verrek, wist helemaal niet dat die van jou was! Had de foto's wel gezien, maar niet geselecteerd omdat ik niet wist dat jij het was
Ik en die maat moesten wel lachen toen je in Venlo aankwam rijden, wij zeiden, kijk van die BMW zie je dat die gebruikt wordt hahaha. Prachtig!
Maar goed, misschien dat de velgen er de komende dagen toch af gaan (kantje boord voor de APK, dus even de winterbanden erop voor de zekerheid en dan rustig voor nieuwe banden gaan kijken ), ik zal eens kijken of ik ze mooi gepoetst kan krijgen. Even ergens goede reiniger vandaan halen, want dat zal wel wat poetswerk kosten
Tip neem een goed merk velgenreiniger. Spuit niet al je wielen in, om vervolgens te laten weken. Agressief spul, bijt vaak lak af als je het te lang laat zitten. 1 te gelijk en met een zacht sponje poetsen dan.
Ach een wasbeurt doet wonderen. En ben zelf pas gaan kleien, poetsen en waxen sinds ik mijn BMW heb. Als je maar plezier op de ring heb gehad!
Ach een wasbeurt doet wonderen. En ben zelf pas gaan kleien, poetsen en waxen sinds ik mijn BMW heb. Als je maar plezier op de ring heb gehad!
BMW E46 330i
Ik zou eerder kijken op MP voor leuk setje 17" met redelijk nieuwe banden..
Wat is een goed merk velgenreiniger? Dan kan ik morgen of donderdag eens kijken of ik die ergens kan halen.
Want wat jij zegt Dnl, heb je ook zeker een punt. Maar dan wil ik m'n oude velgen wel verkopen, anders gaat het me te veel extra kosten en dat heb ik er niet voor over. Dan blijf ik wel rustig op 16" rondcruisen, heb ik geen last van . Heb laatst al een beetje zitten kijken, maar het nadeel is dat overal van die plastic knakebanden uit China om gevouwen zitten, die hoef ik niet...
Hoe dan ook, terug ontopic!
Want wat jij zegt Dnl, heb je ook zeker een punt. Maar dan wil ik m'n oude velgen wel verkopen, anders gaat het me te veel extra kosten en dat heb ik er niet voor over. Dan blijf ik wel rustig op 16" rondcruisen, heb ik geen last van . Heb laatst al een beetje zitten kijken, maar het nadeel is dat overal van die plastic knakebanden uit China om gevouwen zitten, die hoef ik niet...
Hoe dan ook, terug ontopic!
Langzaam gaan ze zeker niet die gasten, je zag die GTR ook echt twijfelen of die er hier wel voorbij moest gaan...Darudevampire schreef:lol idd... Ging die ook op ringsnelheid?
Dat ziet er allemaal goed uit jongens! Volgens mij is er een hele leuke dag geweest daar!
Resultaat in mooie foto's ook van de ring.
Zou denk ik alleen niet snel zelf over de ring gaan, de eerste de beste bocht wordt dan afgesloten voor mij, zelfs de veegwagen komt dan even de ring op, denk ik...
Resultaat in mooie foto's ook van de ring.
Zou denk ik alleen niet snel zelf over de ring gaan, de eerste de beste bocht wordt dan afgesloten voor mij, zelfs de veegwagen komt dan even de ring op, denk ik...
Mooiste vond ik ook echt de blikken van voorbijgangers!
Een gast met een TE dikke Rang Rover met een gigantische slee er achter die met een big smilie de duim opsteekt, geweldig!
Een gast met een TE dikke Rang Rover met een gigantische slee er achter die met een big smilie de duim opsteekt, geweldig!
Re: Foto en reactietopic: BimmerPortal Nürburgring Trip 2011
Heren! Het was helemaal top. Volgende keer wil ik heel graag met iemand meerijden. Ondqanks dat ik het zelf dus niet gedaan ehb heb ik me echt prima vermaakt. Vond het een heel gezellige groep met leuke mensen. Jammer dat ik er op het einde niet meer bij was. Raakte iedereen kwijt bij het wegrijden van de laatste kijkplek door de enorme drukte. Ben toen maar gelijk naar huis gegaan. Zal nog even kijken of ik zelf nog wat leuke foto's heb.
Ps. Iemand nog foto's van die koe gemaakt?
Tot de volgende Ring-meeting!
Jeen
Ps. Iemand nog foto's van die koe gemaakt?
Tot de volgende Ring-meeting!
Jeen