Foto en reactietopic: BimmerPortal Nürburgring Trip 2011

Reactie en Foto Topics.
ringportal

Re: Foto en reactie topic: BimmerPortal Nürburgring Trip 201

Bericht door ringportal » 17 jul 2011, 12:05

ringportal schreef: Heren BMW liefhebbers,

Ik ben Martijn, degene die dat lijstje met Ringfotografen onderhoud. Ik zag een flinke toestroom bezoekers vanaf dit forum en vanwege mijn voorliefde voor BMW ben ik eens een kijkje gaan nemen.
Hoewel ik zelf in een gedeukte Peug 306 rondrijd, zijn er wel mensen met 'verstand' in de familie. Na een E90 320i rijdt mijn vader nu een E92 325d Coupe. Een prachtige machine! (even doorsparen voor mij nog :whistle: )
Tot zo ver het halve voorstel rondje, nu ter zake.

Ik zie in dit topic een helehoop prachtige foto's van jullie trip naar de Ring. :amen: :gekdoen:

Ik zou heel graag de volgende mensen willen vragen om een link naar de volledige albums, aangezien jullie gewoon thuishoren in de database !!
- Jaapi
- Rene08
- Griffendahl
- Frenkz
en misschien heb ik nog ergens over heen gekeken.

Als jullie of hier in het topic of via update@ringportal.nl een berichtje kunnen achterlaten met de link, dan zet ik jullie erbij. Ik weet namelijk zeker dat jullie een hoop anderen ook blij kunnen maken met deze prachtige platen!
Ik kwam even kijken of er inmiddels al wat van jullie foto's gelinkt kunnen worden op Ringportal.nl :whistle:

Griffendahl? Jaapi? Rene? Iemand? :P
Afbeelding
Allé Nürburgring Touristenfahrten fotografen in één simpel overzicht en in de vorm van een kalendar... het vinden van foto's was nog nooit zo makkelijk!

Jaapi

Re: Foto en reactietopic: BimmerPortal Nürburgring Trip 2011

Bericht door Jaapi » 17 jul 2011, 12:11

Kijk , ik wou je net een bericht sturen. Ben bezig met foto's online zette, al dan niet op eigen site. Wordt aan gewerkt, komt eraan!

Trouwens bedankt voor de uitnodiging :) :duimen:

Griffendahl

Re: Foto en reactie topic: BimmerPortal Nürburgring Trip 201

Bericht door Griffendahl » 17 jul 2011, 12:25

ringportal schreef:Griffendahl?
Nee dankje.

Frenkz

Bericht door Frenkz » 17 jul 2011, 16:39

@ringportal

Ze staan hier: http://revstars.net/index/misc/nordschl ... 10-7-2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar het is niet zo dat ik maandelijks daar heen ga om foto's te schieten ;-)

ringportal

Bericht door ringportal » 17 jul 2011, 17:06

Frenkz schreef:@ringportal

Ze staan hier: http://revstars.net/index/misc/nordschl ... 10-7-2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar het is niet zo dat ik maandelijks daar heen ga om foto's te schieten ;-)
Super! Ik heb hem er in de Kalendar bij gezet. :duim:
Ik snap dat je er niet elk weekend bent, maar deze foto's zijn gewoon prachtig.

Je moet je voor stellen dat als jij over de baan gaat je blij wordt van elke foto die er maar te vinden is. Zo geldt dat natuurlijk ook voor alle anderen die er rond rijden. Hoe vaak ik wel niet gehoord heb van fotografen dat ze hun foto's niet 'goed' genoeg vonden om online te zetten, ze het wel doen en vervolgens bedolven worden met bedankjes en complimenten.
Elke foto van de Touristenfahrt is awesome, omdát het een unieke herinnering is aan de geweldige ervaring! :driving:
Griffendahl schreef:
ringportal schreef:Griffendahl?
Nee dankje.
Jammer.
Even kijken of ik je toch nog kan overhalen... Zoals hierboven, elke foto van TF is mooi! Je moet maar zo denken, wat nou als jij net de enige foto van een bepaalde auto hebt gemaakt? Ik denk dat je heel veel mensen blij kan maken met je foto's, ze zien er goed uit!
Jaapi schreef:Kijk , ik wou je net een bericht sturen. Ben bezig met foto's online zette, al dan niet op eigen site. Wordt aan gewerkt, komt eraan!

Trouwens bedankt voor de uitnodiging :) :duimen:
:duimen: Dan zie ik het linkje binnenkort wel verschijnen :P
Afbeelding
Allé Nürburgring Touristenfahrten fotografen in één simpel overzicht en in de vorm van een kalendar... het vinden van foto's was nog nooit zo makkelijk!

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 17 jul 2011, 23:48

ringportal schreef: Jammer.
Even kijken of ik je toch nog kan overhalen... Zoals hierboven, elke foto van TF is mooi! Je moet maar zo denken, wat nou als jij net de enige foto van een bepaalde auto hebt gemaakt? Ik denk dat je heel veel mensen blij kan maken met je foto's, ze zien er goed uit!
Oh daar heeft het niks mee te maken, maar ze staan op een server die ook voor andere dingen gebruikt wordt en als ik de ruime nodig heb of die dingen er per ongeluk afgooi omdat ik toevallig iets leuk aan het proggen ben wat net niet 100% juist werkt, dan heb jij weer broken links en zo.

RHP1978

Bericht door RHP1978 » 18 jul 2011, 12:19

Drost schreef:Blauwe :)
RHP1978 schreef:
Drost schreef:Ken jij toevallig ook michel dan :)
Welke Michel?
Met een Witte NSX of een Blauwe NSX of een Zwarte NSX?
Er zijn iets te veel Michel NSX rijders hahaha

Jep, die ken ik maar sinds een half jaartje of zo. :)

Phantom

Bericht door Phantom » 20 jul 2011, 19:48

Heeft iemand nog filmpjes van de rit of de ring? Heb de mijne gepost op pagina 3. :zwaai:
Afbeelding
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]

Dnl

Bericht door Dnl » 20 jul 2011, 20:36

Nog steeds wachtende op een aantal foto´s :)..

Drost

Bericht door Drost » 22 jul 2011, 14:06

Hoop alleen niet dat ze zijn gemaakt door de mannen in het blauw op de heen weg naar Venlo :whistle:

Mikkie

Bericht door Mikkie » 23 jul 2011, 09:22

Ik wacht nog met jullie mee. Hoop pc-gedoe, helaas -_-

Mikkie

Bericht door Mikkie » 25 jul 2011, 23:12

Twee keer slecht nieuws, en goed nieuws!

Slecht nieuws 1: niet iedereen staat op de foto. Reed immers niet vooraan en in de bergen naar de Ring toe was inhalen niet vaak verantwoord, dus helaas missen we de nodige auto's. De blauwe 330i cabrio staat er wel vaak genoeg op :P.
Slecht nieuws 2: de foto's komen vanavond nog niet.
Goed nieuws: ik heb de foto's binnen (het zijn er 68) en ga morgen een selectie online zetten :)

Mensen die kentekens of gezichten graag geblurd willen hebben, mogen dat even melden hier of per PB.

En voor de mensen met (terecht) commentaar op de dag zelf: mijn auto gaat gewassen worden binnenkort :+ . Vandaag de achterste velgen al gedaan, wat een verschil zeg! :o

Danishbmw

Bericht door Danishbmw » 25 jul 2011, 23:43

:gekdoen: woehoeee ...Zou ik alle fotos van mijn 330 mogen..Mag ook via de mail, is makkeijker uploaden :)

Geduld loont, heb zeker elke dag gekeken of ze er op stonden hahah :shine:
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +

KevinK

Bericht door KevinK » 26 jul 2011, 16:31

Hahaha, beter, wachtten nog even geduldig af!
BMW E46 330i

Plaats reactie

Terug naar “Reactie en Foto”