Bluetooth. Wat allemaal nodig?
Re: Bluetooth. Wat allemaal nodig?
ja dat kan. ik heb dit bij iemand weleens gezien. en als het goed is kan dat bandenspannings toetsje eruit voor een andere toets waar dus een telefoontje op staat.. deze komt uit een e38 als ik me niet vergis..
//.00.-// > /.-////.-///.-
En waar mag ik dan zo'n knopje vinden, weet jij het Bertus?
dat is alleen het kapje.. deze zitten vaak in een e38.. of kijk anders eens op realoem
//.00.-// > /.-////.-///.-
Voor een pairingknop zou ik net teveel overhoop halen. Pairen doe je normaal gesproken toch maar eenmalig.. In principe volstaat een drukknopje ergens op een plek uit het zicht.
Dit is trouwens de kabelset die ik heb gemaakt destijds, daarnaast een microfoon zoals je nodig hebt (let op er bestaan verschillende typen met een betere of slechtere geluidskwalitiet)
Deze kan je mocht je dit willen overnemen, heb zoals eerder geschreven ook nog ergens een Blueooth antenne liggen.
De groene stekker zit op de ULF, hiervan gaan er draden naar je radiostekker voor de volgende signalen: 12V const., 12V geschakeld, Massa, I-bus, Tel on, Tel mute, tel signal + en -.
Op het zwarte stekkertje word dan de mic en pairknop aangesloten (totaal 4 draden)
Thats all..

Dit is trouwens de kabelset die ik heb gemaakt destijds, daarnaast een microfoon zoals je nodig hebt (let op er bestaan verschillende typen met een betere of slechtere geluidskwalitiet)
Deze kan je mocht je dit willen overnemen, heb zoals eerder geschreven ook nog ergens een Blueooth antenne liggen.
De groene stekker zit op de ULF, hiervan gaan er draden naar je radiostekker voor de volgende signalen: 12V const., 12V geschakeld, Massa, I-bus, Tel on, Tel mute, tel signal + en -.
Op het zwarte stekkertje word dan de mic en pairknop aangesloten (totaal 4 draden)
Thats all..

BMW 318CI 2003 M-Technik II