Voorstellen
Voorstellen
Hallo allemaal
Nou ik ben dan Natasja, 38 jaar en woonachtig in zuid Limburg. Kerkrade om precies te zijn..Ben al vanaf mijn 17e verzot op auto's. Het begon allemaal met Alfa Romeo [sorry]...En er zouden nog andere merken volgen, Honda, Bmw en ook nog hier en daar een Opel..De Bmw die ik nu heb is mijn 25ste eigen auto, oeps,hahaha...Dan nog de auto's met mijn ex...De Bmw van nu is de 5de die ik heb.. Mijn allereerste auto was een 320..Ergens uit 1979 ofzo..Leuke beginners auto..Heb nog een 5 serie uit '86 gehad en twee 3 series uit ongeveer 1985...De auto van nu is een 1992er.. Ik had graag een 325i gehad maar dat was nu even niet haalbaar, vandaar nu de 316,de auto is heel mooi en technisch prima in orde.. Ben er echt naar gaan zoeken, veel slechte auto's tegengekomen natuurlijk..Dan maar iets meer betalen maar wel een goede auto kopen..
Ik mag wel hardop zeggen dat ik voor een vrouw toch wel aardig verstand heb van auto's.. Maar veel technische dingen gaan me toch wel wat te be=oven,haha..Vandaar dat ik me hier aangemeld heb. En het is gewoon ook leuk om op zo een forum mee te kunnen praten..In mijn omgeving zijn geen ander automensen te vinden dus kan ik er hier wat over praten..
Wil graag een foto van de Bmw bijvoegen maar zal nog even uitdokteren hoe dat moet...
Groetjes Natasja
Nou ik ben dan Natasja, 38 jaar en woonachtig in zuid Limburg. Kerkrade om precies te zijn..Ben al vanaf mijn 17e verzot op auto's. Het begon allemaal met Alfa Romeo [sorry]...En er zouden nog andere merken volgen, Honda, Bmw en ook nog hier en daar een Opel..De Bmw die ik nu heb is mijn 25ste eigen auto, oeps,hahaha...Dan nog de auto's met mijn ex...De Bmw van nu is de 5de die ik heb.. Mijn allereerste auto was een 320..Ergens uit 1979 ofzo..Leuke beginners auto..Heb nog een 5 serie uit '86 gehad en twee 3 series uit ongeveer 1985...De auto van nu is een 1992er.. Ik had graag een 325i gehad maar dat was nu even niet haalbaar, vandaar nu de 316,de auto is heel mooi en technisch prima in orde.. Ben er echt naar gaan zoeken, veel slechte auto's tegengekomen natuurlijk..Dan maar iets meer betalen maar wel een goede auto kopen..
Ik mag wel hardop zeggen dat ik voor een vrouw toch wel aardig verstand heb van auto's.. Maar veel technische dingen gaan me toch wel wat te be=oven,haha..Vandaar dat ik me hier aangemeld heb. En het is gewoon ook leuk om op zo een forum mee te kunnen praten..In mijn omgeving zijn geen ander automensen te vinden dus kan ik er hier wat over praten..
Wil graag een foto van de Bmw bijvoegen maar zal nog even uitdokteren hoe dat moet...
Groetjes Natasja
Re: Voorstellen
Heej een Limburger erbij, welkom! 25 auto's op 21 jaren, nog nooit de belastingdienst aan de deur gehad wegens verdenking tot 'zwart' handelaar? 
Hier de link die je zoekt: http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... t8231.html
Hier de link die je zoekt: http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... t8231.html
- Ramon 325 Vanos
hey natasja
je hebt al aardig wat wagens gehad
je hebt al aardig wat wagens gehad
Dat is pas bij 8 stuks per jaar dacht ik? :pjaxz schreef:Heej een Limburger erbij, welkom! 25 auto's op 21 jaren, nog nooit de belastingdienst aan de deur gehad wegens verdenking tot 'zwart' handelaar?
Welkom hier! Genoeg limburgers hier trouwens!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Welkom
Alfa is niks mis mee, heb er ook 6 gehad en in de toekomst komt er vast nog wel eentje, ik kan als autoliefhebber meerdere merken zeer waarderen.
Veel plezier en sucses met de Bmw
Alfa is niks mis mee, heb er ook 6 gehad en in de toekomst komt er vast nog wel eentje, ik kan als autoliefhebber meerdere merken zeer waarderen.
Veel plezier en sucses met de Bmw
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Jaxz: Toen ik nog met mijn ex samen was, wel al lang geleden hoor, kregen we inderdaad wel eens brieven of we een garagebedrijf hadden..Er stonden dan wel zo een 3 auto's voor de deur...Als ik er nu zo over nadenk is het ook wel een beetje belachelijk..Maarja je bent jong en je wilt wat zeg maar,hahaha.
Vaak was een auto na een paar maanden alweer weg.. Tegenwoordig doe ik wel wat langer met een wagen..De Bmw moet het nu ook een tijdje doen.
Bedankt allemaal voor jullie leuke welkomstwoorden..Helaas is mijn auto niet zo mooi of nieuw als de meeste van jullie auto's maar ik ben blij met hem, dus hou ik hem in ere,hahaha..
Groetjes Natasja
Vaak was een auto na een paar maanden alweer weg.. Tegenwoordig doe ik wel wat langer met een wagen..De Bmw moet het nu ook een tijdje doen.
Bedankt allemaal voor jullie leuke welkomstwoorden..Helaas is mijn auto niet zo mooi of nieuw als de meeste van jullie auto's maar ik ben blij met hem, dus hou ik hem in ere,hahaha..
Groetjes Natasja
@ Joey, ik heb me door een ervaringsdeskundige laten vertellen dat vanaf 3 overschrijvingen per jaar vragen gesteld gaan worden.
Omdat hij oud is hoeft hij niet direct lelijk te zijn en een bepaalde badge op de motorkap en kofferklep maken al veel goed
.
Omdat hij oud is hoeft hij niet direct lelijk te zijn en een bepaalde badge op de motorkap en kofferklep maken al veel goed
^^ Tja en een wagen hoeft niet oud te zijn om lelijk te zijn...
Welkom hier! Leuk dat je het zo naar je zin het met je wagen, dat is een heel belangrijk onderdeel!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat foto's van de wagen, zal toch nog wel meevallen hoe lelijk die eruit ziet?
Welkom hier! Leuk dat je het zo naar je zin het met je wagen, dat is een heel belangrijk onderdeel!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat foto's van de wagen, zal toch nog wel meevallen hoe lelijk die eruit ziet?
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
welkom mede-limburger!
En inderdaad gewoon de foto`s posten deze zijn bijv. te uploaden via http://www.imageshack.us" onclick="window.open(this.href);return false;
En inderdaad gewoon de foto`s posten deze zijn bijv. te uploaden via http://www.imageshack.us" onclick="window.open(this.href);return false;
///M-power
oh help nu denkt iedereen dat mijn auto lelijk is,dat is nou ook alweer niet zo hoor, haahhaa.. ik ga het eens proberen met die foto's..
Welkom! Deze BMW rijder komt ook uit Zuid Limburg... Zo wordt het nog wat hier met de zachte g 
Binnenkort met z'n alle ff een burgertje pakken @ Burgerking Roda!
Gr
Binnenkort met z'n alle ff een burgertje pakken @ Burgerking Roda!
Gr
- Ramon 325 Vanos
Ja dat is ook wel een goed idee
Ik kom van Echt
Ik kom van Echt