Follow me home lights
Follow me home lights
hallo,
Wanneer is s'avonds laat thuis kom , en achteraan parkeer , moet ik altijd in het donker naar mijn deur.
Nu zit er zoiets van follow me home lights om je bmw, maar hoe werkt dit eigenlijk?
Wanneer ik de sleutel uit het contact haal , vallen meteen alle lichten uit . Wat ik nu wel ondervonden heb, is , .
Als de auto geparkeerd is en de motor draait nog , en ik sluit de bestuurdersdeur en ga naar de passagiersdeur , en zet me daar , met de deur open , en leg via deze plaats de auto stil , en sluit dan ook deze deur , dat de stand lichten wel blijven branden , tot ik de auto sluit? Weet iemand hoe dit komt?
Wanneer is s'avonds laat thuis kom , en achteraan parkeer , moet ik altijd in het donker naar mijn deur.
Nu zit er zoiets van follow me home lights om je bmw, maar hoe werkt dit eigenlijk?
Wanneer ik de sleutel uit het contact haal , vallen meteen alle lichten uit . Wat ik nu wel ondervonden heb, is , .
Als de auto geparkeerd is en de motor draait nog , en ik sluit de bestuurdersdeur en ga naar de passagiersdeur , en zet me daar , met de deur open , en leg via deze plaats de auto stil , en sluit dan ook deze deur , dat de stand lichten wel blijven branden , tot ik de auto sluit? Weet iemand hoe dit komt?
Re: Follow me home lights
Ga eerst in iDrive naar je licht instellingen. Als die er zo uit ziet met dus de Thuiskomverlichting optie:
dan moet je als volgt te werk.
Auto stil zetten, sleutel uit het contact, groot licht schakelaar over halen en de auto op slot doen. Als het goed is blijven je lampen dan branden voor de ingestelde tijd.
dan moet je als volgt te werk.Auto stil zetten, sleutel uit het contact, groot licht schakelaar over halen en de auto op slot doen. Als het goed is blijven je lampen dan branden voor de ingestelde tijd.
-
Aron
Hey....ik zie bij jou begroetingslicht...wat is dat dan???
ik heb dat niet
ik heb dat niet
dat vroeg ik me ook af?
Heb je die gister geinstalled toevallig?
Hoe is het met de AE afgelopen?
Heb je die gister geinstalled toevallig?
Hoe is het met de AE afgelopen?
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Dark knight edition

Ik had inmiddels het begroetingslicht weer uitgezet want er gebuerde bij mij niets. Heb nu weer nieuwe info gevonden en ga het weer aan zetten en testen. De bedoeling is dat als je met de sleutel de auto unlocked, er dan bepaalde lampen aan gaan voor je. Dus eigenlijk het omgekeerde van thuis kom verlichting. Je kan zelf programmeren welke lampen je aan wilt laten gaan. Jullie horen nog van me of het werkt want het schijnt alleen met LCI of LM2 (lichtpakket 2) te kunnen.
Ben benieuwd. Lichtpakket heb ik maar of dat nr 2 is geen idee. Wat is het verschil
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition

Dark knight edition

In mijn optielijst staat:
563 Uitgebreid verlichtingspakket
maar denk dat je een nieuwere/uitgebreidere nodig hebt. Ik kan de LMA module niet aanpassen. Krijg een foutmelding bij het uitlezen maar denk dat dat aan de software op de laptop ligt, mis denk ik wat bestanden. Ga er nog mee verder maar kan ff duren.
563 Uitgebreid verlichtingspakket
maar denk dat je een nieuwere/uitgebreidere nodig hebt. Ik kan de LMA module niet aanpassen. Krijg een foutmelding bij het uitlezen maar denk dat dat aan de software op de laptop ligt, mis denk ik wat bestanden. Ga er nog mee verder maar kan ff duren.
- matthyssie
Om even een oud topic uit de sloot te halen:
Je E61 heeft daadwerkelijk Follow-me-home-verlichting.
Activeren is simpel:
Zodra je de sleutel uit het contact haalt, tik even de grootlichtschakelaar aan. (dus seinen)
Vervolgens gaan je lampen de ingestelde tijd branden.
Hierna kun je dus rustig uitstappen en je auto op slot zetten
Je E61 heeft daadwerkelijk Follow-me-home-verlichting.
Activeren is simpel:
Zodra je de sleutel uit het contact haalt, tik even de grootlichtschakelaar aan. (dus seinen)
Vervolgens gaan je lampen de ingestelde tijd branden.
Hierna kun je dus rustig uitstappen en je auto op slot zetten
'E92, is dat een kleurstof of een conserveermiddel?'
-
Aron
Was al bekend bij de meeste hier hoor..
Stond ook al in het 2e berichtje van BMW-Lover....
Stond ook al in het 2e berichtje van BMW-Lover....
Die begroetingsverlichting werkt alleen op de LCI modellen, en zodra je met de sleutel de auto open drukt dan gaan de angeleyes met eyebrows (stadsverlichting) en de achterlichten branden..
mogelijk? geen idee, maar dat je minimaal LM2 nodig hebt is zeker
mogelijk? geen idee, maar dat je minimaal LM2 nodig hebt is zeker
Kun je dat niet met progman programeren?
Weet ik niet, heb progman nooit aan de praat gekregen. Ik doe al dit soort dingen met ncsexpert.