helpen met verlagingsveren
-
daaj.mensinga
helpen met verlagingsveren
Goedendag heren, dames
Heeft iemand mischien ervaring met het plaatsen van verlagingsveren.
en zou mij willen helpen met ze er onder zetten?
uiteraard tegen een vergoeding.
Betreft eibach verlagingsveren 30mm.
Groetjes,
Daniel
Heeft iemand mischien ervaring met het plaatsen van verlagingsveren.
en zou mij willen helpen met ze er onder zetten?
uiteraard tegen een vergoeding.
Betreft eibach verlagingsveren 30mm.
Groetjes,
Daniel
Re: helpen met verlagingsveren
Stelt vast niet zoveel voor, bij de e46 hoef je alleen het wiel eraf te halen en de schokbreker los te maken, draagarm naar beneden drukken en dan kun je de veer er zo tussenuit halen en de nieuwe plaaten.
Zal bij de e60 niet veel anders wezen lijkt mij.
Zal bij de e60 niet veel anders wezen lijkt mij.
-
daaj.mensinga
hee frans bmw,
Ik zou het kunnen proberen maar ik doe het liever samen met iemand die er enig verstand van heeft.
Ik zie het al helemaal gebeuren dat het precies mij niet lukt en ik sta te kutten.
ps. moet natuurlijk ook goed gebeuren;) en geen half werk.
Groetjes,
Daniel
Ik zou het kunnen proberen maar ik doe het liever samen met iemand die er enig verstand van heeft.
Ik zie het al helemaal gebeuren dat het precies mij niet lukt en ik sta te kutten.
ps. moet natuurlijk ook goed gebeuren;) en geen half werk.
Groetjes,
Daniel
-
daaj.mensinga
Ja daar zat ik ook al aan te denken aron.
maar ik vraag me af waar.
jij moet wel een mooi adresje weten.
me auto is altijd in onderhoud bij otto maar zei willen niet eigen onderdelen monteren.
me auto naar kwikfit brengen zie ik ook niet zo zitten want dat zijn een stel mogolen die aan je wagen werken.
groetjes,
daniel
maar ik vraag me af waar.
jij moet wel een mooi adresje weten.
me auto is altijd in onderhoud bij otto maar zei willen niet eigen onderdelen monteren.
me auto naar kwikfit brengen zie ik ook niet zo zitten want dat zijn een stel mogolen die aan je wagen werken.
groetjes,
daniel
-
Aron
Atec in r'kerk doet het wel...
Zeg maar dat je via mij komt..
Zeg maar dat je via mij komt..
-
daaj.mensinga
Oke aron.
Ga ik het daar even proberen!
thnx
Ga ik het daar even proberen!
thnx
- lekkerwijf1
Voorkant zonderluchtsleutel gaat je niet lukken.
Ik ben heel wat aan het passen en meten geweest met de H&R veren 50 mm en 30 mm eibachs icm met de styling 128´s omdat het allemaal kiele kiele is.
Extra stopdemper inkorten etc etc.
Ik heb ze voor 3 keer los gehad en achter al wel een 4 tal keer wat en gedoe was dat.
Heb je org styling 128 of imi´s ?
Ik ben heel wat aan het passen en meten geweest met de H&R veren 50 mm en 30 mm eibachs icm met de styling 128´s omdat het allemaal kiele kiele is.
Extra stopdemper inkorten etc etc.
Ik heb ze voor 3 keer los gehad en achter al wel een 4 tal keer wat en gedoe was dat.
Heb je org styling 128 of imi´s ?
-
daaj.mensinga
Heb de zelfde als de jouwe.
ook met de zelfde banden.
Zeker in belgie of van een belg gekocht.
ook met de zelfde banden.
Zeker in belgie of van een belg gekocht.
En dan heb je nog chinese en italiaanse imi's let hiermee op

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
-
daaj.mensinga
Die van mij komen uit Italie
Dan hebbie de goeie 

Waarom zoveel keer loshalen dan???Ik heb ze voor 3 keer los gehad en achter al wel een 4 tal keer wat een gedoe was dat

- lekkerwijf1
De veren zijn zo vaak los geweest. omdat ik eerst 50mm H&r veren eronder had zitten zonder de extra schuimrubberen stopdemper in te korten.
De auto lag standaard al op de extra schuimblokken om de zuigerstang en de auto had dus geen veerweg meer.
De schokbrekers moesten er weer onderweg om de schuimblokken in te korten, toen dat was gedaan vond ik de auto toch wel veel te lag voor raakte bij de dorpels drempels dus gewoon midden onder de auto.
Later heb ik alles vervangen voor en achter voor 30mm eibach veren (dankzij Aron) ook omdat ik met 50mm de wielkasten moest uitrollen ivm de styling 128´s en de sleurhut die ook nog meer moet zomers. Nu is het perfect.
Heel veel mail contact gehad maar niemand die echt goed antwoordt had om mn vragen tbv velgen/veren dus ben ik zelf maar gaan bekijken wat kon en niet kon.
De auto lag standaard al op de extra schuimblokken om de zuigerstang en de auto had dus geen veerweg meer.
De schokbrekers moesten er weer onderweg om de schuimblokken in te korten, toen dat was gedaan vond ik de auto toch wel veel te lag voor raakte bij de dorpels drempels dus gewoon midden onder de auto.
Later heb ik alles vervangen voor en achter voor 30mm eibach veren (dankzij Aron) ook omdat ik met 50mm de wielkasten moest uitrollen ivm de styling 128´s en de sleurhut die ook nog meer moet zomers. Nu is het perfect.
Heel veel mail contact gehad maar niemand die echt goed antwoordt had om mn vragen tbv velgen/veren dus ben ik zelf maar gaan bekijken wat kon en niet kon.
Okee das duidelijk, ik snapte het al niet waarom je het zoveel keer moest doen, enne wat betreft het verlagen met verlagingsveren onze bimmers reageren allemaal verschillend hierop dit door verschillende "zware" opties cq diesel of niet en auto of handbak.