Ruitensproeiervloeistof probleem..
-
Bmw 525 Berline
Ruitensproeiervloeistof probleem..
Hallo,
Ik weet niet wat het is maar mijn ruitensproeiervloeistof gaat heel snel op en daarmee bedoel ik mss in 1 week en ik heb opzettelijk niet veel gespoten om eens te kijken of dat aan dat lag maar nee het is niet dus ik weet niet wat het probleem is?
Er gaat 3liter in maar kan toch niet dat het zo snel op gaat als je niet veel spuit?
Ik weet niet wat het is maar mijn ruitensproeiervloeistof gaat heel snel op en daarmee bedoel ik mss in 1 week en ik heb opzettelijk niet veel gespoten om eens te kijken of dat aan dat lag maar nee het is niet dus ik weet niet wat het probleem is?
Er gaat 3liter in maar kan toch niet dat het zo snel op gaat als je niet veel spuit?
Re: Ruitensproeiervloeistof probleem..
Klopt, dat hoor je er niet in een week doorheen te jagen zonder te sproeien. Geen lekkage onder de auto ? Reservoir zit volgens mij op de linkerhoek in de voorbumper achter veel plastik verstopt, dus het kan op een andere plek uit je auto lopen.
In de winter ga ik wel snel door mijn voorraad heen, vanwege de koplampsproeiers die heftig meeslurpen, maar dat is een ander verhaal.
In de winter ga ik wel snel door mijn voorraad heen, vanwege de koplampsproeiers die heftig meeslurpen, maar dat is een ander verhaal.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
-
Bmw 525 Berline
Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt citeren
Ik heb een afspraak gemaakt met de garage want dit is niet zomaar iets om zelf te proberen op te lossen.. .Moderatoropmerking Darudevampire
De vakmannen zullen het wel beter doen hé!
Toch bedankt!
Die beginnen ook met kijken of er ergens een plas ligt. Of jij dat beter kan weet ik niet, dat jij het goedkoper kan wel!Bmw 525 Berline schreef: De vakmannen zullen het wel beter doen hé!
G31 540ix & E89 28i & i4 35
-
Bmw 525 Berline
Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt citeren
Ook al vind ik een plas onder de auto.. denk je dat ik zomaar dat ga kunnen oplossen als er een lek is ergens?Moderatoropmerking Darudevampire
Denk jij dat ik eventueel de hele ruitenwisserbak kan uithalen en een andere steken tussen al die kabels enzo????
vaag dit. Benieuwd wat ´t is.
-
corderooij
heb ik ook last van gehad.
je reservoir zit aan de voorzijde van je linker voorwiel. Als je het binnenscherm weg haalt dan zie je de electrische pomp die in het reservoir gedrukt zit. Die zit geklemd en kun je er gewoon uithalen (naar je toetrekken en tegelijk omhoog bewegen). De boel goed ontvetten en met vloeibare siliconen pakking in elkaar zetten.
Dat heeft bij mij geholpen en hij is al een tijd dicht. succes
je reservoir zit aan de voorzijde van je linker voorwiel. Als je het binnenscherm weg haalt dan zie je de electrische pomp die in het reservoir gedrukt zit. Die zit geklemd en kun je er gewoon uithalen (naar je toetrekken en tegelijk omhoog bewegen). De boel goed ontvetten en met vloeibare siliconen pakking in elkaar zetten.
Dat heeft bij mij geholpen en hij is al een tijd dicht. succes
-
Bmw 525 Berline
Ja ik weet het niet jongens.. heb een afspraak gemaakt met de garage dus zal jullie wel op de hoogte houden van wat het juist was..
-
Bmw 525 Berline
Jongens.. ben vandaag op men afspraak geweest in de garage en guess what????.. binnen een 20minuutjes heeft de mekanieker de klus geklaard.. .
Was idd een lek!Hij heeft de auto op een brug gezet,daarna wiel afgedraaid en via daar alles gedaan.
VAKMANSCHAP IS TOCH NIET TE EVENAREN!!!!
Ps: ben nu ook van die stomme foutmelding af.. .Moest het een dik maand aan een stuk horen en zien.. .
Was idd een lek!Hij heeft de auto op een brug gezet,daarna wiel afgedraaid en via daar alles gedaan.
VAKMANSCHAP IS TOCH NIET TE EVENAREN!!!!
Ps: ben nu ook van die stomme foutmelding af.. .Moest het een dik maand aan een stuk horen en zien.. .
Laatst gewijzigd door Bmw 525 Berline op 18 okt 2011, 18:58, 2 keer totaal gewijzigd.
- Kingfisher
- Contacteer:
Mooi dat het opgelost is, maar wen maar vast aan die 'plingggg'....ik hoor 'm tegenwoordig bijna dagelijks... 
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
-
Bmw 525 Berline
Hoe bedoel je dat je dat dagelijks hoort?Heb je foutmeldingen dan?
- Kingfisher
- Contacteer:
Ja, geregeld. En de ene keer is het dit, de andere keer is het dat....De laatste keer dat ik naar de dealer ben geweest was het ene probleem opgelost, maar een paar dagen later diende het volgende probleem zich al weer aan. 
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Irritant zeg. Zal toch een keer ophouden zou je denken. Blij dat me dat bespaart blijft (nog)
Knock on wood
Knock on wood