Ditmaal in het bezit van een E46 318i met 145.000km op de teller, inc wat leuke opties.
In orgineel staat gekocht, al een klein aantal dingen veranderd, maar ook in de planning voor de toekomst.
Wat al veranderd is:
Witte knipperlichten voor en zijkant
''facelift achterlichten''
35mm H&R veren, eigenlijk te weinig, anderzijds wel nog comfort, ook belangrijk bij BMW
18'' Evolution velgen, zwart hart, gepolijste rand.
Wat ik graag wil veranderen is:
De achterlichten, had toch liever de traditionele rood/witte achterlichten gehad
Koplampen, graag met angel eyes en xenon, heb gekeken voor koplampen maar lijken allemaal zo chroom plastic blinkerig?
Kofferbak lipje, klein spoilertje
Deurklinken en kofferbackgreep in kleur, misschien ook stootlijsten maar denk van niet...twijfel
Zwart dak folie, vinyl, niet echt orgineel maar wel mooi
M3 voor en achter bumper? Misschien een beetje stom op een 318i..
Uitlaat, stoor me aan die enkele pijp die me zo verraad in het verkeer..
Velgen, toch misschien iets orgineel van BMW, 18'' m3 zwart gelakt ofzo? of 19''..BBS CH heel mooi...Bij deze, te ruil
Hiervoor heb ik een bazige E34 520i gehad, alpineweib, zwart leder, 65.000km maar helaas nog met m20 motor. Mooie motor, maar veel te licht, wat resulteerde in een verbruik van 1:5, bouwjaar 1989, 1e type met motoren uit E28.
Achteraf nooit weg moeten doen, toch achteraf liever een swap gedaan, maar wou het de orginele BMW niet aandoen, hij was te mooi...
En nu dan wat beeld van de E46 en eentje dan nog van de E34..in het echt ziet het wat mooier uit, ben niet zo'n fotograaf

Tenslotte nog een foto van mijn ex-bazenauto. Heb daarna tevergeefs gezocht naar een mooie, maar heb dan toch besloten verder te gaan met de ''moderne'' BMW.