Welk produkt voor leder in te spuiten?
-
Bmw 525 Berline
Welk produkt voor leder in te spuiten?
Hallo,
Ik zou graag de leder van mijn e60 willen inspuiten/onderhouden maar weet niet drek welk produkt het beste is?(prijs/kwaliteit).
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ik zou graag de leder van mijn e60 willen inspuiten/onderhouden maar weet niet drek welk produkt het beste is?(prijs/kwaliteit).
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Re: Welk produkt voor leder in te spuiten?
Ik heb eigenlijk maar met 1 product ervaring en dat is de originele "BMW Leather Lotion" van de dealer.
Prima spul, breng het 2x per jaar aan en het leder ziet er nog steeds strak uit. Verder kan je met een fles van 375 ml ca. 3x vooruit, dus ook nog eens vrij goedkoop.
Prima spul, breng het 2x per jaar aan en het leder ziet er nog steeds strak uit. Verder kan je met een fles van 375 ml ca. 3x vooruit, dus ook nog eens vrij goedkoop.
-
Bmw 525 Berline
En wat mag dat spel kosten man?
http://www.mooi-leer.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Topspul maar aardig prijzig voor een geheel onderhoudsetje, zo rond de 100 euro.
Ik heb zelf ook zo'n setje, ze maken het lederverf op kleurcode van je leer.
4 verschillender flesjes, conditioner/reiniger/verf/sealer.
Maar als je leer nog in zeer goede staat is heb je de verf niet nodig dus kun je een stukje goedkoper.
Topspul maar aardig prijzig voor een geheel onderhoudsetje, zo rond de 100 euro.
Ik heb zelf ook zo'n setje, ze maken het lederverf op kleurcode van je leer.
4 verschillender flesjes, conditioner/reiniger/verf/sealer.
Maar als je leer nog in zeer goede staat is heb je de verf niet nodig dus kun je een stukje goedkoper.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
-
Bmw 525 Berline
Wablief????100€???? Damn man.. dat is echt niet weinig hoor.. . En hoeveel x kun je dat gebruiken dan?
-
Bmw 525 Berline
En hoe komt het dat bij bimmerparts het maar 24€ kost en bij die andere 3x meer?????
Voor die € 24,- heb je maar 1 fles (conditioner) en voor die € 100,- heb je een hele onderhoudsset bestaande uit 4 flessen (conditioner / reiniger / verf / sealer).Bmw 525 Berline schreef:En hoe komt het dat bij bimmerparts het maar 24€ kost en bij die andere 3x meer?????
ik heb zwarte leer in mijn bmw, heb laats bij zo'n meubelwereld LederPlus gekocht voor leer.
Het is een beschermer en kleur in een dit staat erop voedende, beschermende en kleurherstellede ledercreme !
Kost maar 12,- euro heb hem vandaag uitgeprobeerd resultaat SUPER.
Het is een beschermer en kleur in een dit staat erop voedende, beschermende en kleurherstellede ledercreme !
Kost maar 12,- euro heb hem vandaag uitgeprobeerd resultaat SUPER.
BMW Bayerische Motoren Werke
Het gehele setje kun je makkelijk 4x het hele intereur mee doen en ik denk nog wel vaker.
Als je alleen lederplus koopt reinig je de leer niet en smeer je de vuil er juist extra in, je zal het minimaal met een iets natte doek met groene zeep schoon moeten maken. Het voordeel van de set van mooileer is dat alles aan bod komt van het schoonmaken/bijkleuren/voeden/beschermen.
Maar dat setje van Bmw zelf zal ongetwijfeld goed zijn lijkt me.
Als je alleen lederplus koopt reinig je de leer niet en smeer je de vuil er juist extra in, je zal het minimaal met een iets natte doek met groene zeep schoon moeten maken. Het voordeel van de set van mooileer is dat alles aan bod komt van het schoonmaken/bijkleuren/voeden/beschermen.
Maar dat setje van Bmw zelf zal ongetwijfeld goed zijn lijkt me.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Klopt, moet zeggen dat ik ook altijd eerst even ga stofzuigen en vervolgens grondig afnemen met een vochtige microvezeldoek (+ een dagje drogen), voordat ik daadwerkelijk aan de slag ga met die BMW conditioner.bofkont schreef:Als je alleen lederplus koopt reinig je de leer niet en smeer je de vuil er juist extra in, je zal het minimaal met een iets natte doek met groene zeep schoon moeten maken.
-
Bmw 525 Berline
Ik ga die BMW conditioner eens gebruiken.. ben echt benieuwd.
Zal het wel laten weten wat resultaat het gaat geven. Kan toch nooit slecht zijn hé van BMW zelf?
Ps: het is met alles zo.. ,je kunt er zo diep in gaan als je wilt maar soms moet je eens kunnen zeggen van "hier is men limiet en daar ga ik het mee doen".
Neem nu bijv. een auto wassen: je kunt een auto voor 5€ maar je kunt ook een speciale was nemen bij de automatische carwash van 12€!!!! Neem die meestal van 5€ en eerlijk gezegd ben ik echt tevreden snap je?
En dat is met alles zo dus ik ga eerst het goedkope eens proberen met die bmw lotion.
Zal het wel laten weten wat resultaat het gaat geven. Kan toch nooit slecht zijn hé van BMW zelf?
Ps: het is met alles zo.. ,je kunt er zo diep in gaan als je wilt maar soms moet je eens kunnen zeggen van "hier is men limiet en daar ga ik het mee doen".
Neem nu bijv. een auto wassen: je kunt een auto voor 5€ maar je kunt ook een speciale was nemen bij de automatische carwash van 12€!!!! Neem die meestal van 5€ en eerlijk gezegd ben ik echt tevreden snap je?
En dat is met alles zo dus ik ga eerst het goedkope eens proberen met die bmw lotion.
Dat was ook mijn idee, met origineel BMW spul kan er nooit veel mis gaan met het leder.
Succes!
Succes!
Ik heb een aantal weken geleden mijn geperforeerde lederen stoelen ook grondig gereinigd met een sopje met groene zeep en a.p.c. maar heb nu het gevoel dat het leer hier niet bepaald beter van is geworden.
Op sommige plekken lijkt het alsof het leer is verhard ofzo en blijven bepaalde kreukels erin zitten??
Iemand ook enig idee hoe ik het weer soepel krijg?
Ik denk dat omdat het geperforeerd leer is dat de toch vrij agressieve schoonmaakmiddelen het leer van binnen heeft uitgedroogd.
Op sommige plekken lijkt het alsof het leer is verhard ofzo en blijven bepaalde kreukels erin zitten??
Ik denk dat omdat het geperforeerd leer is dat de toch vrij agressieve schoonmaakmiddelen het leer van binnen heeft uitgedroogd.
-
Bmw 525 Berline
Ik heb vandaag men lederonderhoudssetje van Bimmerparts aangehad dat een origineel product van BMW zelf is.. . Ik heb het vandaag ook goed gebruikt en moet echt zeggen dat ik enorm tevreden ben van het resultaat en raadt het dus ook iedereen aan hoor!E60pro schreef:Ik heb een aantal weken geleden mijn geperforeerde lederen stoelen ook grondig gereinigd met een sopje met groene zeep en a.p.c. maar heb nu het gevoel dat het leer hier niet bepaald beter van is geworden.
Iets van BMW zelf kan niet slecht zijn hé!
Voor "E60pro" Hier is het product man en twijfel niet om het te kopen want voor die prijs kun je het ook niet laten liggen hé?
http://www.bimmerparts.nl/bmw-careprodu ... eder-1372/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik gebruik Meguairs Cleaner en Conditioner. Twee flessen, één voor reinigen, de andere voor verzorgen van het leer. Toen ik de auto kocht was het beige leer vrij vuil maar met de cleaner knapte het al enorm op.