Kofferbak en handschoenenvak verlichting

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
edtje25

Kofferbak en handschoenenvak verlichting

Bericht door edtje25 » 23 okt 2011, 11:54

Hi,

Gisteren deze jongenshttp://www.xenonlamp.nl/webshop/shop.ht ... ory_id=103 binnengehad en inderdaad binnen 1 minuut te installeren.

Nu wil ik ook de verlichting van mijn handschoenenkastje en kofferbak vervangen door bovenstaande of led verlichting.

Ik krijg enkel de ' lampunit' er niet uit. Ik schuif deze naar links, kan deze een klein beetje naar beneden trekken, maar de unit blijft ergens hangen. Ik durf niet te forceren, omdat ik bang ben, dat ik zometeen een halve unit in mijn handen heb.

Is er een speciale 'handeling' die je moet volgen :leip: om deze units eruit te krijgen?

Alvast bedankt!

Edwin

Garrie

Re: Kofferbak en handschoenenvak verlichting

Bericht door Garrie » 26 okt 2011, 14:22

om welke unit gaat het? die in je achterbank heb je een uitsparing zitten voor een schroeverdraaier die er ff achterzetten en dan valt die eruit.

edtje25

Bericht door edtje25 » 26 okt 2011, 16:57

Hoi Garry,

Dank je!... het kan idd zo simpel zijn.

Helaas gaat daar een ander soort verlichting in dan in de stadsverlichting. Ondertussen deze van het handschoenenkastje kunnen vinden van Pilot. Nog even verder zoeken naar de juiste maat voor de Kofferbak.

Garrie

Bericht door Garrie » 27 okt 2011, 09:17

wil je dan de hele unit vervangen of alleen het lampje? Dat mijn lampje stuk ging ben ik gewoon naar een automateriale zaak gereden en die pakte hem zo uit het rek. Bij mij wel gewoon halogeen gelaten. Hou niet zo van LED als ik overal LEDS had gewild had ik wel een Audi gekocht ;)

REX-666

Bericht door REX-666 » 07 nov 2011, 20:16

Hi Garrie,

Een BMW vol met LED's is toch nog steeds geen Audi, net zo min als een Audi vol met halogeen nooit een BMW zal zijn.

Was het spreekwoord niet: "Als je voor een dubbeltje geboren bent dan wordt je nooit een kwartje"

Greetz en een fijne avond, Rex
Als ik Mercedes wil rijden,dan bestel ik wel een Taxi!

Garrie

Bericht door Garrie » 08 nov 2011, 08:43

hahah nee REX-666 heb je helemaal gelijk in. was ook maar een grapje hoor wilde niemand kwetsen

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Techniek”