erg gefrustreerd door niet kunnen vinden M-pakket ombouw bed
erg gefrustreerd door niet kunnen vinden M-pakket ombouw bed
Nu heb ik dus het geld bij elkaar en kan ik niet meer het bedrijf vinden waar ik mijn Bmw heen zou brengen.
Ik heb een aantal maand geleden een perfect bedrijf gevonden waar je je BMW heen brengt en voor 1895 euro hem volledig als M5 kan laten maken (zonder de spiegels en luchtroosters)
Na 5 dagen is de auto weer klaar en zitten de nieuwe bumpers, skirts en natuurlijk 4pijpen aan de achterkant eronder.
Ik had volgens mij in het verleden hier op het forum ook al een keer de link naar dit bedijf ergens geplaatst maar heb al mijn oude posts al na gezocht maar is gewoon niet te vinden?
Ook mijn helle mailbox heb ik nagezocht maar ook daar is er niks over terug te vinden.
Heeft iemand hier enig idee welk bedrijf ik zoek?
Het bedrijf adverteerde destijds met meerdere fotos van die prachtige achterkont met die 4 pijpen en vroegen dus maar 1800 of 1895 euro voor de hele operatie, erg schappelijk als je het mij vraagt.
Ook adverteerden ze er mee dat ze al jaren ervaring hadden met BMW ombouwen wat ik ook niet onbelangrijk vind.
Ik ben wanhopig op zoek al dagen lang maar kan het gewoon echt niet meer vinden.
Hopelijk kan iemand hier me helpen...
Ik heb een aantal maand geleden een perfect bedrijf gevonden waar je je BMW heen brengt en voor 1895 euro hem volledig als M5 kan laten maken (zonder de spiegels en luchtroosters)
Na 5 dagen is de auto weer klaar en zitten de nieuwe bumpers, skirts en natuurlijk 4pijpen aan de achterkant eronder.
Ik had volgens mij in het verleden hier op het forum ook al een keer de link naar dit bedijf ergens geplaatst maar heb al mijn oude posts al na gezocht maar is gewoon niet te vinden?
Ook mijn helle mailbox heb ik nagezocht maar ook daar is er niks over terug te vinden.
Heeft iemand hier enig idee welk bedrijf ik zoek?
Het bedrijf adverteerde destijds met meerdere fotos van die prachtige achterkont met die 4 pijpen en vroegen dus maar 1800 of 1895 euro voor de hele operatie, erg schappelijk als je het mij vraagt.
Ook adverteerden ze er mee dat ze al jaren ervaring hadden met BMW ombouwen wat ik ook niet onbelangrijk vind.
Ik ben wanhopig op zoek al dagen lang maar kan het gewoon echt niet meer vinden.
Hopelijk kan iemand hier me helpen...
Re: erg gefrustreerd door niet kunnen vinden M-pakket ombouw
Ik wordt gefrustreerd van die wannabe M5's

http://www.akto.nl/tuning/exclusieve-ombouw/" onclick="window.open(this.href);return false; mischien deze?
http://www.akto.nl/tuning/exclusieve-ombouw/" onclick="window.open(this.href);return false; mischien deze?
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
- ///Monster
deze misschien??
http://www.exclusivetuningworldwide.nl/ ... mw-m-sport" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.exclusivetuningworldwide.nl/ ... mw-m-sport" onclick="window.open(this.href);return false;
Of deze..
http://www.dreamworkscartuning.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dreamworkscartuning.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Beankt voor de vele reacties ik heb de meeste een mail gestuurd.
Het bedrijf die ik zoek zit er niet tussen helaas.
Deze jongens waren als ik ze vergelijk met de rest ook wel erg goedkoop.
Want 1895 is bij de meesten nog niet eens genoeg om alleen de bumpers en skirts te kopen, spuiten en monteren laat staan de uitlaten.
Het bedrijf die ik zoek zit er niet tussen helaas.
Deze jongens waren als ik ze vergelijk met de rest ook wel erg goedkoop.
Want 1895 is bij de meesten nog niet eens genoeg om alleen de bumpers en skirts te kopen, spuiten en monteren laat staan de uitlaten.
Ik zou eerlijk gezegd niet voor de goedkoopste gaan, want je wilt het ook goed hebben neem ik aan.
Kwalliteit moet je betalen
En maak goede afspraken op papier over de pasvorm etc etc
Kwalliteit moet je betalen
En maak goede afspraken op papier over de pasvorm etc etc
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
@ E60pro
Zou je een overzichtje willen maken van de verschillende bedrijven die je gemaild hebt, inc de prijzen die ze ervoor vragen. Ik ben namelijk van plan om dit in de toekomst ook te gaan doen.
Ik heb deze maxiperformance gesproken en zij doen de gehele operatie voor 2300 euro. Das een stuk duurder dan 1895.. ( geen luchtroosters en geen M5 spiegels)
http://www.maxiperformance.nl/maxicartu ... mw-530d-m5
Alvast bedankt.
Gr
Edwin
Zou je een overzichtje willen maken van de verschillende bedrijven die je gemaild hebt, inc de prijzen die ze ervoor vragen. Ik ben namelijk van plan om dit in de toekomst ook te gaan doen.
Ik heb deze maxiperformance gesproken en zij doen de gehele operatie voor 2300 euro. Das een stuk duurder dan 1895.. ( geen luchtroosters en geen M5 spiegels)
http://www.maxiperformance.nl/maxicartu ... mw-530d-m5
Alvast bedankt.
Gr
Edwin
Ik weet inmiddels de prijzen van de volgende bedrijven.
Maxiperformance : geen spiegels en roosters 2300
Dreamworks : Geen ervaring met E60
Exclusive tuning worldwide : geen spiegels, roosters worden gesneden : 2950
Akto.nl : tot op heden nog geen reactie op mijn mail.
NM-Parts: duplex m5 look uitlaat : 495 incl
Op dit moment is Maxiperformance de goedkoopste die ook het uitlaat systeem aanpast.
Maxiperformance : geen spiegels en roosters 2300
Dreamworks : Geen ervaring met E60
Exclusive tuning worldwide : geen spiegels, roosters worden gesneden : 2950
Akto.nl : tot op heden nog geen reactie op mijn mail.
NM-Parts: duplex m5 look uitlaat : 495 incl
Op dit moment is Maxiperformance de goedkoopste die ook het uitlaat systeem aanpast.
http://www.exclusivetuningworldwide.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; verlaagt de prijs met 200 als de neppe roosters niet hoeven worden in geslepen dus dan is de prijs nog 2750
Ben tot de conclusie gekomen dat het toch het beste is om alles los te gaan doen.
M-pakket = 1100
Spuiten en klaarmaken = 550
uitlaat systeem = 500
Totaal 2100 euro.
Ben zelf jaren automonteur geweest dus monteren zal geen probleem zijn.
Nu dus nog uitvinden waar ik het voordeligst een M-pakket vind met de juiste achterkant van de goede kwaliteit.
M-pakket = 1100
Spuiten en klaarmaken = 550
uitlaat systeem = 500
Totaal 2100 euro.
Ben zelf jaren automonteur geweest dus monteren zal geen probleem zijn.
Nu dus nog uitvinden waar ik het voordeligst een M-pakket vind met de juiste achterkant van de goede kwaliteit.
2100 is inderdaad goedkoop. Helaas ben ik niet handig en ben ik dus aangewezen op maxiperfomance.
Jammer dat je t adres kwijt bent van t bedrijf dat het ook voor ong 1900 zou kunnen doen.
Jammer dat je t adres kwijt bent van t bedrijf dat het ook voor ong 1900 zou kunnen doen.
Ga 3 december een origineel M-pakket (voor sedan met pdc) ophalen in Duitsland voor 800 euroE60pro schreef:Ben zelf jaren automonteur geweest dus monteren zal geen probleem zijn.
Hoi Bjorn,
Is dat bij een autobeurs? Of bij een bedrijf?
Ik denk Groupbuy
Dat maakt namelijk de total prijs nog eens 300 euro goedkoper!
En misschien dat E60pro het pakket tegen een leuk prijsje erop wilt zetten.
Is dat bij een autobeurs? Of bij een bedrijf?
Ik denk Groupbuy
Dat maakt namelijk de total prijs nog eens 300 euro goedkoper!
En misschien dat E60pro het pakket tegen een leuk prijsje erop wilt zetten.
Ik zet het pakket er voor 75 euro wel op hoor no problem. hooguit 2 uurtjes werk.
Alleen woon ik helemaal in het noorden van het land.
@edtje zou je toevallig niet nog een pakketje mee willen nemen? En is het wel de goede met die "mooie achterkant" klaar voor de 4 pijpen?
Op zich kan ik de prijs van 1900 wel goed plaatsen die dat bedrijf gaf.
Hun deden alleen maar bmw m pakketen ombouwen dus die handelingen worden dan zo routine matig dat het in een fractie van de tijd gaat.
Daarbij komt dat ze alles in bulk aankopen dus denk dat een M-pakket ongeveer nog 750 kost voor hun en ze plannen afspraken weken van te voren zodat ze meerdere bumper pakketen in 1 keer kunnen spuiten van de zelfde kleur.
Op die manier zal het totaal iets van 750 pakket + 325 uitlaat+ uurloon en spuiten 200 = 1275 is toch nog een lekkere 625 winst.
Alleen woon ik helemaal in het noorden van het land.
@edtje zou je toevallig niet nog een pakketje mee willen nemen? En is het wel de goede met die "mooie achterkant" klaar voor de 4 pijpen?
Op zich kan ik de prijs van 1900 wel goed plaatsen die dat bedrijf gaf.
Hun deden alleen maar bmw m pakketen ombouwen dus die handelingen worden dan zo routine matig dat het in een fractie van de tijd gaat.
Daarbij komt dat ze alles in bulk aankopen dus denk dat een M-pakket ongeveer nog 750 kost voor hun en ze plannen afspraken weken van te voren zodat ze meerdere bumper pakketen in 1 keer kunnen spuiten van de zelfde kleur.
Op die manier zal het totaal iets van 750 pakket + 325 uitlaat+ uurloon en spuiten 200 = 1275 is toch nog een lekkere 625 winst.