Memory seats
Memory seats
Ik heb comfort seats en nu heb ik op de ene sleutel als ik achteruit ga rijden dat m'n rechter spiegel naar beneden gaat en bij de andere sleutel niet.weet ieman hoe ik dit moet instellen bij m'n andere sleutel?
Bedankt
Bedankt
Re: Memory seats
Volgens mij, terwijl de auto in zijn achteruit staat, handmatig de rechterspiegel in de stand zetten die je wilt. Volgens mij onthoudt het systeem het dan. Of praat ik nu poep? 
BMW E61 530i 2007 (LCI)
- Sneakster550i
Wat Tikkie zegt klopt.
Hij (de sleutel) onthoud de laatste stand van het knopje voor de spiegelafstelling.
Knopje schuiven naar de bestuurdersspiegel, spiegel kantelt naar de stoep bij achteruitstand.
Knopje schuiven naar de bijrijdersspiegel, spiegel kantelt niet bij achteruitstand.
Kan ook vice verca zijn, weet het zo uit het hoofd niet helemaal zeker.
In ieder geval als je de auto afsluit met de knop in de stand naar keuze onthoud de sleutel die stand weer.
Probeer het maar.
Hij (de sleutel) onthoud de laatste stand van het knopje voor de spiegelafstelling.
Knopje schuiven naar de bestuurdersspiegel, spiegel kantelt naar de stoep bij achteruitstand.
Knopje schuiven naar de bijrijdersspiegel, spiegel kantelt niet bij achteruitstand.
Kan ook vice verca zijn, weet het zo uit het hoofd niet helemaal zeker.
In ieder geval als je de auto afsluit met de knop in de stand naar keuze onthoud de sleutel die stand weer.
Probeer het maar.
No Risk No Fun! 
Alleen de rechterspiegel zakt bij het achteruit rijden. Linker echter niet. Dit omdat je meestal aan de rechtkant van de weg parkeer.
Oh kijk dat is mooi dan zal ik het meteen eens gaan uitproberen want ik vond het toch echt handig met inparkeren. Bedankt 
Neem aan dat de kantelende rechter spiegel alleen werkt bij auto's met memory seats?
Ja, BMW lover, ik vrees van wel. Tis overigens een heerlijke optie, al is het maar zoiets suf als recht langs de stoep of het lijntje in de parkeergarage neer te zetten.. 
BMW E61 530i 2007 (LCI)
ik gebruik de optie nooit zo irritant
Ik heb het voorelkaar gekregen hoor,werkt weer als een tiet! Thnx 
Volgens mij is dat een functie bij het parkeren, zodat je kunt zien waar de stoeprand loopt. Zodat je geen schade oploopt aan je banden/velgen.