530D Executive M
Re: 530D Executive M
Nice.
Stoelverwarming zie ik ook.
Zwarte interieurlijsten lijkt me niet echt mooi. Dan valt het bijna niet te onderscheiden met het zwart plastic van de rest van het dashboard.
Je zou ook kunnen overwegen om de houten lijsten te laten wrappen. Bij HL kan je Carbon wrap kopen.
Als je wilt weten welke opties je af-fabriek hebt moet je je chassisnummer naar me PB'en. Ik kan het dan opzoeken voor je.
Je kan het ook zelf door naar bmw te mailen.
Stoelverwarming zie ik ook.
Zwarte interieurlijsten lijkt me niet echt mooi. Dan valt het bijna niet te onderscheiden met het zwart plastic van de rest van het dashboard.
Je zou ook kunnen overwegen om de houten lijsten te laten wrappen. Bij HL kan je Carbon wrap kopen.
Als je wilt weten welke opties je af-fabriek hebt moet je je chassisnummer naar me PB'en. Ik kan het dan opzoeken voor je.
Je kan het ook zelf door naar bmw te mailen.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
@ Eric_nl weet je wel zeker dat het standkachel is en geen standfuncite?
Dat laatste heb ik namelijk ook en ik was ook al helemaal blij met mijn standkachel functie wat dus een waardeloos iets blijkt te zijn waar je helemaal niks aan hebt, ja of je moet er van houden om in een goed geventileerde auto te stappen sochtends .
Dat laatste heb ik namelijk ook en ik was ook al helemaal blij met mijn standkachel functie wat dus een waardeloos iets blijkt te zijn waar je helemaal niks aan hebt, ja of je moet er van houden om in een goed geventileerde auto te stappen sochtends .
Ja inderdaad, je hebt gelijk, het is standventilatie. Alleen een voorgekoelde auto in de zomer dus
@Ralph, een vriend van me heeft een 530D gehad met pianolak zwarte lijsten en dat vond ik erg mooi. Was een dure optie dus die zie je bijna nooit.
Aanvraag voor de optielijst heb ik van het weekend al verstuurd, dus dat komt goed. Bedankt voor je aanbod.
@Ralph, een vriend van me heeft een 530D gehad met pianolak zwarte lijsten en dat vond ik erg mooi. Was een dure optie dus die zie je bijna nooit.
Aanvraag voor de optielijst heb ik van het weekend al verstuurd, dus dat komt goed. Bedankt voor je aanbod.
Ik heb inmiddels de optielijst ontvangen en vraag me meteen af hoe betrouwbaar die lijst is. Hebbn jullie daar ervaring mee?
Ik kan me zo bijvoorbeeld best voorstellen dat het M-pakket en de professional navi achteraf op- en ingebouwd zijn, maar er staat ook een schuifdak op de lijst. Ik heb echter geen schuifdak en kan me ook niet voorstellen dat dit vanaf de fabriek er wel op gezeten heeft.
Ik kan me zo bijvoorbeeld best voorstellen dat het M-pakket en de professional navi achteraf op- en ingebouwd zijn, maar er staat ook een schuifdak op de lijst. Ik heb echter geen schuifdak en kan me ook niet voorstellen dat dit vanaf de fabriek er wel op gezeten heeft.
Huh dat is wel heel vreemd inderdaad....
Zou je bijna gaan denken dat jou kenteken is overgekat op een ander frame want inderdaad een Schuifdak is nou niet iets wat 1 2 3 word weg gewerkt.
Volgens mij zijn de optie lijsten van KIS namelijk authentiek.
Zou je bijna gaan denken dat jou kenteken is overgekat op een ander frame want inderdaad een Schuifdak is nou niet iets wat 1 2 3 word weg gewerkt.
Volgens mij zijn de optie lijsten van KIS namelijk authentiek.
Ik denk dat ik, samen met het feit dat de BPM bij import opvallend laag was, maar 1 conclusie kan trekken: ik heb een ex-schade auto. En dan zo'n schade dat het dak er nieuw op is gekomen (zonder schuifdak).
Gelukkig merk ik er in het gebruik niks van.
Gelukkig merk ik er in het gebruik niks van.
- GenuinePaul
Hey eric_nl mooie 530d !
mooie kleur vind ik.
Over die optie-lijst. Bijmij miste juist een hele hoop dingen. Ik heb veel meer opties dan op die lijst staan. Dus zo kan het ook...
Kan dus goed zijn dat het geen schade auto is....
Groetz.
mooie kleur vind ik.
Over die optie-lijst. Bijmij miste juist een hele hoop dingen. Ik heb veel meer opties dan op die lijst staan. Dus zo kan het ook...
Kan dus goed zijn dat het geen schade auto is....
Groetz.
Driving an BMW makes you smile everyday!
Zoals beloofd nog een paar fotootjes:

En nog een optie ontdekt: cd-wisselaar.
Helaas ook wat minpuntjes ontdekt in de tussentijd: kapotte parkeersensor rechtsachter en de xenon heeft werkelijk een beroerde lichtopbrengst.
De modlijst is nu dus:
- nieuwe xenon pitjes
- nieuwe PDC sensor
- andere interieurlijsten (pianolak zwart of aluminium)
En eigenlijk wil ik ook proberen om de koplampen open te maken, het glas is niet meer helder, er zit aanslag aan de binnenkant. Hopelijk zijn ze zonder veel moeite te openen.
En nog een optie ontdekt: cd-wisselaar.
Helaas ook wat minpuntjes ontdekt in de tussentijd: kapotte parkeersensor rechtsachter en de xenon heeft werkelijk een beroerde lichtopbrengst.
De modlijst is nu dus:
- nieuwe xenon pitjes
- nieuwe PDC sensor
- andere interieurlijsten (pianolak zwart of aluminium)
En eigenlijk wil ik ook proberen om de koplampen open te maken, het glas is niet meer helder, er zit aanslag aan de binnenkant. Hopelijk zijn ze zonder veel moeite te openen.
Mooi ding man!!
Xenon pitten kan je het beste bij Xenon Jan bestellen, kerel geeft goede garantie en doet niet moeilijk als je klachten hebt.
Pdc sensor kosten nieuw 92 euro ofzo.
Xenon pitten kan je het beste bij Xenon Jan bestellen, kerel geeft goede garantie en doet niet moeilijk als je klachten hebt.
Pdc sensor kosten nieuw 92 euro ofzo.
koplampen zal eerder de buitenkant zijn.
Algemeen probleem. enigste optie is schuren.
Algemeen probleem. enigste optie is schuren.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Lijkt echt de binnenkant te zijn, buitenkant is gewoon glad, voelt niet aan alsof het aan de buitenkant zit.
Schuren klinkt ook een beetje eng eerlijk gezegd.
Is het te voelen als het de buitenkant is?
Schuren klinkt ook een beetje eng eerlijk gezegd.
Is het te voelen als het de buitenkant is?
Mooie auto eric, koplamp zal binnenkant zijn die gaan na verloop van tijd ergens lekken zodat er vocht inkomt en verweert. Ik had er ook een die er niet uitzag en vervangen door een andere. Glas eraf halen kan niet het is een kompleet huis.
- fastfisico
Hey Eric,
Wanneer kom je 'm laten zien?
Kunnen we samen klussen aan de auto's
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de lichtopbrengst van de xenon maar matig vind. Zal deze ook wel gaan vervangen.
(eerlijk gezegd vind ik van alle auto's met xenon de ik heb gehad, de lichtopbrengst niet overtuigender dan die van halogeen met een reflectorkoplamp. Zal wel aan mij liggen................
)
Groetjes, Ingvar
Wanneer kom je 'm laten zien?
Kunnen we samen klussen aan de auto's
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de lichtopbrengst van de xenon maar matig vind. Zal deze ook wel gaan vervangen.
(eerlijk gezegd vind ik van alle auto's met xenon de ik heb gehad, de lichtopbrengst niet overtuigender dan die van halogeen met een reflectorkoplamp. Zal wel aan mij liggen................
Groetjes, Ingvar
Downsizing..... waar gaat dat heen met BMW.......
Mooie 5
, ziet er netjes uit en de goede opties!