Wie kan hier in het noorden mijn TV functie programeren ??
Wie kan hier in het noorden mijn TV functie programeren ??
Ik heb dus alles klaar om in te bouwen van Dension om video af te kunnen spelen op het Idrive scherm alleen nu moet ik nog even softwarematig de TV functie laten activeren door iemand die een kabel + xp laptop heeft en de benodigde know how.
Ik wil er best een stukje voor rijden!
Ik wil er best een stukje voor rijden!
Re: Wie kan hier in het noorden mijn TV functie programeren
Kom regelmatig in Assen en Groningen maar dan is het altijd familie bezoeken en geen tijd voor thuis bezoekjes. Sorry.
Huh dat is vreemd, in je berichtje van een uurtje terug zeg je precies het tegen over gestelde ???
Dat je heel soms in Assen of Groningen komt maar dat je daar veel familie hebt maar niet altijd tijd hebt maar het zal onthouden en eventueel wel meer dan alleen te TV functie wilt activeren??
Heb je je nu bedacht dat je het toch liever niet doet? Want ik snap deze contradictie echt niet.
Dat je heel soms in Assen of Groningen komt maar dat je daar veel familie hebt maar niet altijd tijd hebt maar het zal onthouden en eventueel wel meer dan alleen te TV functie wilt activeren??
Heb je je nu bedacht dat je het toch liever niet doet? Want ik snap deze contradictie echt niet.
- Kingfisher
- Contacteer:
Regelmatig is wat anders dan geregeld.

Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Tjonge jonge biedt je wat aan word je op je woorden aangevallen! Zoals gezegd kom er ongeregeld regelmatig maar meestal een volle agenda. Maar zal het onthouden mocht ik eens meer tijd hebben. Oftwel zoek iemand anders als je het snel gedaan wilt hebben of koop zelf een kabel.
Ik vraag alleen waarom je 2 exact tegenovergestelde berichten stuurt? In het PM bericht zeg je van kan wel om vervolgens online te plaatsen dat je niet doet?