Op de foto's is te zien dat de stootlijsten in kleur gespoten zijn net als de deurgrepen. Dit is origineel nooit gedaan en misschien als extra omdat het M-Pakket toch gespoten moest worden. ( bij ombouw naar M3 )
Vadar stoelen zitten er wel in maar zijn ook gemakkelijk naderhand te monteren. De tellers zijn rood en in het midden is een

logo te zien, dat is zoals het hoort bij een M3, maar word ook vaak, naderhand gedaan, er zitten ook 'tacho ringen' om de wijzers dus de eigenaar is niet vreemd met het demonteren van een tellerhuis. Helaas is niet te zien of er een olietemperatuur of druk teller onder de toerenteller zit i.p.v. de non M3 verbruiksmeter.
Veel mensen zullen het stuur ook niet herkennen als M3, maar werd volgens mij in de vroege jaren wel bij een M3 geleverd, ik mis echter wel de M kleurige stiksels en dat zou erop kunnen duiden dat de M3 ooit slachtoffer is geweest van een ongeluk, en het complete stuur is vervangen ( wegens airbag ) of dit is natuurlijk een fabrieks stuur dat er sinds productiedatum al in zit. ( non M3 )
Ook is op te merken dat het handschoenenvak zijn klep mist, hoewel dat ons natuurlijk niets wijsmaakt of het een M3 is of niet, is het wel slordig om de auto zo te verkopen.
De diffusor is ook anders als de meeste, maar die is voor eentje met afneembare trekhaak. Controleer of de auto ook daadwerkelijk een afneembare trekhaak heeft.
Volledig zeker kan ik niet garanderen of dit een af fabriek of ombouw M3 is, maar het bovenstaande zou
mij ervan weerhouden de auto te kopen.
MVG,
Mats