Van de week was ik bijna mijn autosleutel verloren (bleek uiteindelijk bij iemand anders in de auto te liggen, van wie ik een lift had gehad
Ik principe heb ik nu 2 hoofdsleutels en 1 (plastic) portemoneesleutel.
Op zich had ik dan denk ik een nieuwe hoofdsleutel willen laten bijmaken. Iemand enig idee wat zoiets ongeveer kost?
Maar ik denk dat ik ook nog wel de verloren hoofdsleutel had willen laten 'blokkeren'. Is zoiets mogelijk? Dus de resterende sleutels laten herprogrammeren o.i.d.
Trouwens nog even over de portemoneesleutel. Die had ik tot op heden eigenlijk nooit in mijn portemonee zitten. Hebben de anderen hier dat wel eigenlijk?
Verder hoorde ik ook nog van een collega (die ook een funfer rijdt) dat hij in zijn handschoenenvak een speciaal kastje heeft zitten waar hij zijn portemoneesleutel in moet steken om zijn auto te kunnen starten en het alarm te stoppen dat afgaat wanneer hij daarmee de wagen opent. Waarschijnlijk is dit omdat hij een LCI versie heeft met start-stop knop. Of zou ik zo'n kastje ook moeten hebben? (zie het namelijk zo snel nergens zitten).
Grtzzz