Heeft er iemand misschien ervaring met de digital music player Yatour YT-M06 ??
http://www.ycarlink.com/pd_11351_Car-MP ... R-BMW3.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Op bovenstaande link zie je over welk apparaatje ik het heb. Heb deze besteld via het internet met de 3-pin en 6-pin stekkers die perfect op de stekkers van de cd-wisselaar in koffer van mijn E46 passen. Ik heb een 16:9 navigatie met BM54 radiomodule dus het was ff heel het forum afzoeken naar welke de geschakelde 12V was maar blijkbaar de paars/wit gestreepte die op de radiomodule zit.
Voor ik wist dat ik deze kabel nodig had, had ik de ACC kabel gewoon op de plus pool van de batterij aangesloten met hier een zekering tussen maar zoals je al kan raden, na 2 dagen stilstaan batterij leeg!!
Ik heb nu uiteindelijk ontdekt op welke kabel de ACC moet maar het apparaatje doet niets meer. Het is me wel opgevallen dat als ik de ACC ff afkoppel van de geschakelde 12V kabel dat het rode ledje 3x knippert en stopt.
Iemand dit ook voorgehad?? Ben echt radeloos en terug opsturen is ook geen optie omwille van de verzendkosten.
Hopelijk dat iemand hier ervaring mee heeft