E36 do's & dont's
Re: E36 do's & dont's
wow! hoe krijg je dat voor elkaar! dat red ik echt niet
Bmw e36 316 Sedan verkocht
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
- dinesh_skr
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 26 jan 2011, 03:26
Re: E36 do's & dont's
Woow, 1:10 met een 328 Goed man. Ik geloof het best dat je er je best niet voor doet
Re: E36 do's & dont's
haal dan een 325.
die zijn wel heel ietsjes zuiniger dan een 320 en heeft wat meer vermogen.
heb btw ook een 320 automaat gehad daarmee rij je 1 op 6/7 in de stad
die zijn wel heel ietsjes zuiniger dan een 320 en heeft wat meer vermogen.
heb btw ook een 320 automaat gehad daarmee rij je 1 op 6/7 in de stad
bmw e36 318is coupe, voorheen: 316i sedan, 318i sedan, 320 aut vanos coupe.
Re: E36 do's & dont's
Ik rij keurig 1:12-1:13 in de stad met m'n 316i
Zo'n 6cyl is wel een heel stuk lekkerder, maar lust wel een slok.
Zo'n 6cyl is wel een heel stuk lekkerder, maar lust wel een slok.
Re: E36 do's & dont's
Sinds wanneer koopt men een BMW en let dan op het verbruik
Ik rij een 320i automaat en verbruik zo'n 1 op 5 en normaal rijdend 1 op 8 in de stad.
Snelweg, ja ik heb 1 op 15 gehaald met een constante snelheid van 80kmpu, airco uit, 15inch velgen, bmw emblemen eraf (dat schilt ook), lichten uit, alle luxe eruit gegooid en onnodige gewicht (incl. 80% brandstof) gedumpt weg met de duitse degelijkheid
Maar serieus op snelweg haal ik 1 op 10
Ik rij een 320i automaat en verbruik zo'n 1 op 5 en normaal rijdend 1 op 8 in de stad.
Snelweg, ja ik heb 1 op 15 gehaald met een constante snelheid van 80kmpu, airco uit, 15inch velgen, bmw emblemen eraf (dat schilt ook), lichten uit, alle luxe eruit gegooid en onnodige gewicht (incl. 80% brandstof) gedumpt weg met de duitse degelijkheid
Maar serieus op snelweg haal ik 1 op 10
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
______________
Nassje
______________
Nassje
Re: E36 do's & dont's
mijn 325i vink nog best zuinig... de 2,5 liter 4 clinder diesel op het werk dut veel meer zuipen dan de mijne, ik doe gemiddeld 1 op 10...
Kalm an... en rap wat..!
Re: E36 do's & dont's
Ik heb een redelijk stevige rijstil en ik haal met mijn 328i gemiddeld zo'n 1 op 7. Het plezier dat de 2.8 me echter biedt is het verbruik dubbel en dwars waard. De 2.8 heeft erg veel koppel en een lekkere brede powerband waardoor je lekker schakellui kunt rijden. Door de lange eindoverbrenging is het toerental bij 120 bijvoorbeeld ook niet zo heel hoog, waardoor alles rustig en comfortabel verloopt. Aan de andere kant is het gewoon een bloedsnelle auto, 0-100 km/h kan in zo'n zes en een halve seconde, een top van 240+ is ook mogelijk. Ik hoef me nooit zorgen te maken of inhalen wel lukt en het geluid van de 2.8 24-klepper zes in lijn is natuurlijk ook fantastisch. Een vriend van me heeft een E36 318is sedan, een heel leuke auto, luxe uitgerust enzovoort, maar toch mis ik in die auto elke keer weer mijn zescilinder.. Het is lastig uit te leggen hoe of wat en het is natuurlijk meer een gevoelskwestie maar zo'n zescilinder rijdt op de een of andere manier veel soepeler en fijner maar dat moet je hebben ervaren om dat te snappen.
Als ik je een tip mag geven, ga eens proefrijden met een 328i, dan ben je waarschijnlijk direct verkocht..
Als ik je een tip mag geven, ga eens proefrijden met een 328i, dan ben je waarschijnlijk direct verkocht..
330d
Re: E36 do's & dont's
ik trap ook aardig door en zit de laatste tijd nog niet op meer dan 1 op 10... zelfs nog iets minder...
Kalm an... en rap wat..!
Re: E36 do's & dont's
dan moet je het gaspedaal eens een paar keer helemaal naar beneden drukken. Dan doet hij het tenminste echt.
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
Re: E36 do's & dont's
Helemaal mee eens, alleen hoe haal jij met een 328 0-100 in 6,5 sec? aangezien een m3 3.0 er 6 sec over doetHitz schreef:Ik heb een redelijk stevige rijstil en ik haal met mijn 328i gemiddeld zo'n 1 op 7. Het plezier dat de 2.8 me echter biedt is het verbruik dubbel en dwars waard. De 2.8 heeft erg veel koppel en een lekkere brede powerband waardoor je lekker schakellui kunt rijden. Door de lange eindoverbrenging is het toerental bij 120 bijvoorbeeld ook niet zo heel hoog, waardoor alles rustig en comfortabel verloopt. Aan de andere kant is het gewoon een bloedsnelle auto, 0-100 km/h kan in zo'n zes en een halve seconde, een top van 240+ is ook mogelijk. Ik hoef me nooit zorgen te maken of inhalen wel lukt en het geluid van de 2.8 24-klepper zes in lijn is natuurlijk ook fantastisch. Een vriend van me heeft een E36 318is sedan, een heel leuke auto, luxe uitgerust enzovoort, maar toch mis ik in die auto elke keer weer mijn zescilinder.. Het is lastig uit te leggen hoe of wat en het is natuurlijk meer een gevoelskwestie maar zo'n zescilinder rijdt op de een of andere manier veel soepeler en fijner maar dat moet je hebben ervaren om dat te snappen.
Als ik je een tip mag geven, ga eens proefrijden met een 328i, dan ben je waarschijnlijk direct verkocht..
Re: E36 do's & dont's
Ik heb al meerdere keren 6.7 seconden op de stopwatch gezet en had nu niet zo'n hoge dunk van mezelf dat het me onmogelijk leek dat iemand anders dat sneller kon..
330d