Ik heb foto's gemaakt:
die van voor:

Die van achter.. ,maar die grote soort koeling ofzo of wat het ook is(met de grote ring)weet iemand waarvoor dat dient?

Dus zelf in de auto gaan zitten.. vergrendelen.. en dan eerst aan die hendelke van motorkap trekken ofwa? dan uitstappen en opendoen? Sorry.. heb er echt geen ervaring mee daarom.Vinnie_86 schreef:wat je kan proberen is de auto vregrendelen = alarm,
en dan de motorkap open maken, als het goed is gaat hij dan af![]()
de rode lampjes ie puur sfeerverlichting, staat enorm zwak aan maar het zorgt ervoor dat je je instrumentenpaneel kan zien en lichtelijk elkaar zonder dat het irriterend is.
je kan even kijken in het donker met je hand of deze werken, zo niet gewoon vervangen
van het alarm binnen zit een ultrasone sensor, deze "hoort" als er een verschil is in de echo.
dus als je je raam open hebt en iemand komt met een arm in je auto om een tas ect. te stelen geeft hij alarm
In je eerste poging : Als je de motorkap ontgrendeld word het alarm niet geactiveerd.Bmw 525 Berline schreef:Ja ik heb rode led lamp onder binnenspiegel die flikkert als ik deur vergrendel...
Ps: heb juist geprobeerd en raar ma alarm gaat NIET AF!!!! Ik heb zo gedaan.. eerst heb ik klep opengedaan met die hendeltje.. dan uit de auto gestapt,deuren vergrendelt,dan motorkap opengedaan maar alarm is niet afgegaan.. . 2de actie: dan heb ik geprobeerd met in de auto te gaan.. ,deuren vergrendelen en dan met die hendeltje motorkap opengedaan ma alarm is nog niet afgegaan.. . WAT DOE IK VERKEERD???