Grootste nadeel is niet dat hij kleiner is, maar dat er alleen een pijl weergave is zonder kaart.shady schreef:hey ralph
thanks zijn er grotere van deze dan in de e60?
nieuweling
Re: scherm e60
525d E61 2007 pre-LCI
Re: nieuweling
vanaf welk model en jaar worden ze groter dan
Is een optie : Navigatie Professional. Ook te herkennen aan een extra DVD slot. (het berg vakje vervalt dan)
Laatst gewijzigd door Anonymous op 21 mar 2012, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd....zie forumregels mbt citeren
Reden: Citaat verwijderd....zie forumregels mbt citeren
525d E61 2007 pre-LCI
ok wist ik niet wil ik ook hahahahaha
hoeveel kost ziets? weet je dat toevallig
Mooi auto hoor, alleen zoals iemand anders al zei: de handgrepen wit spuiten.
Veel plezier er mee.
Groet,
Harko.
Veel plezier er mee.
Groet,
Harko.
Prachtig
je hebt 'm in mijn lievelingskleur, perfect zoals ik 'm zou willen, maar dan wel met zwarte velgen...veel geluk ermee!!!

1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
Een LCI exemplaar kan je op marktplaats vinden voor een 1000 Ã 1200 euro. Zoals dit hier.shady schreef:ok wist ik niet wil ik ook hahahahaha
Een pre LCI exemplaar is beduidend goedkoper en heb je al rond de 600 euro. Zoals dit exemplaar.
Laatst gewijzigd door kos.be op 22 mar 2012, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW 520d Touring (2008) - Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi.
Kan je in een pre lci e60 ook een lci navigatie inbouwen?
Zo ja?
Wat heb ik dan voor extra voor bijna 600 euro meer?
E.
Zo ja?
Wat heb ik dan voor extra voor bijna 600 euro meer?
E.
klopt dit:
is dit pre LCI

:
en dit LCI:

dan resteert nog de vraag of de LCI versie ingebouwd kan worden in het pre LCI model?
is dit pre LCI

:
en dit LCI:

dan resteert nog de vraag of de LCI versie ingebouwd kan worden in het pre LCI model?
Klopt jammer genoeg niet Edtje25... de eerste die je toont kan zowel LCI als pre-LCI zijn. Het gaat alleszins om een CCC unit. De tweede is een CIC, dat is de allerlaatste versie van het Idrive systeem. De kaarten voor de navigatie staan op de ingebouwde harde schijf en niet meer op DVD's zoals bij de CCC. Op die harde schijf kan je bijvoorbeeld ook mp3's opslaan (8gb als ik me niet vergis). Het CIC systeem werd in de E60/E61 beschikbaar als optie vanaf 2009.
Een LCI CCC heeft 8 sneltoetsen onder het CD-slot.
Voor zover ik me ingelezen heb, is de LCI versie een pak sneller dan de pre versie en kan een LCI CCC inderdaad ingebouwd worden in een pre LCI voertuig.
Een LCI CCC heeft 8 sneltoetsen onder het CD-slot.
Voor zover ik me ingelezen heb, is de LCI versie een pak sneller dan de pre versie en kan een LCI CCC inderdaad ingebouwd worden in een pre LCI voertuig.
BMW 520d Touring (2008) - Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi.
Kijk weer een stuk wijzer!
Dank je kos.be
Tnx!
E.
Dank je kos.be
Tnx!
E.
En een ander belangerijk verschil:
Voor rond de 1000 euro kan je klaar zijn met navigatie professional gebaseerd op een CCC.
Als je CIC (met hard disk) wilt moet je denken aan 2 tot 3 keer dat bedrag.
Voor rond de 1000 euro kan je klaar zijn met navigatie professional gebaseerd op een CCC.
Als je CIC (met hard disk) wilt moet je denken aan 2 tot 3 keer dat bedrag.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!