sieruitlaatstuk
Re: sieruitlaatstuk
Lees nu dat het gaat om een diesel ..
Kijk anders even in het autostyle boek, daar stonden nog leuke oplossingen in.
Al is het mooier om het gewoon zo onopvallend mogelijk te laten ..
Kijk anders even in het autostyle boek, daar stonden nog leuke oplossingen in.
Al is het mooier om het gewoon zo onopvallend mogelijk te laten ..
ja ik weet dat het om een diesel gaat,maar het uiterlijk moet benzine uitstralen.En auto-style bekeken,maar dat zijn wel simpele oplossingen en is ook zo te zien dat er een sierstukje op zit.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Van Optimus ziet redelijk goed uit
Die levert Autostyle ook hoor ..
Ik weet wel wat ik bekijk in het grote auto style boek
(rest van de pagina`s waren iig niet mijn ding).
Ik weet wel wat ik bekijk in het grote auto style boek
Oke morgen zal ik naar de winkel gaan om boekje te bekijken.
Ik weet niet of het pas hoor, maar ik vind deze wel strak! (Autostyle)

Stel dat hij past,dan lijkt het toch op dat je een sierstukje erop heb gemonteerd.
En dat is juist mijn bedoeling niet. .Vooral deze.Die van Optimus valt mee lijkt me.Maar je moet het persoonlijk gezien hebben. Het moet meer een rechte dikke pijp zijn.Hoe dikker de rand,hoe mooier.
En wat vooral de jongens tegenwoordig mooi vinden zijn de motorfiets look uitlaten.Of dtm look.Zijn dingen die ik echt afschuwelijk vind.
En dat is juist mijn bedoeling niet. .Vooral deze.Die van Optimus valt mee lijkt me.Maar je moet het persoonlijk gezien hebben. Het moet meer een rechte dikke pijp zijn.Hoe dikker de rand,hoe mooier.
En wat vooral de jongens tegenwoordig mooi vinden zijn de motorfiets look uitlaten.Of dtm look.Zijn dingen die ik echt afschuwelijk vind.
-
Mac
Ben het helemaal met je eens Jomeo. Ik ben ook aan het kijken of ik een keer iets leuks tegenkom. Een goedkoop pijpje, waar je meteen aan afziet dat het van Halfords komt, is geen optie. Ik heb echter geen haast, dus loop wel ergens een keer tegenaan.jomeo schreef:Stel dat hij past,dan lijkt het toch op dat je een sierstukje erop heb gemonteerd.
en @ ED ED, past dit dan ook niet op een diesel (enkel pijpje?) Heb je eventueel pics?
- JJ-BMW-F30
-
Mac
JJ_BMWe46 schreef:Deze zit onder die van mij.
- Spoiler: Laat zien
Past deze zo op de uitlaat? Of heb je hiervoor een stukje eraf moeten zagen (of heeft een 316 niet zo'n hangende p*k)?
Tuurlijk ben ik ook van de OEM look, maar dat pijpje wat ik voorstelde zie je volgens mij niks aan af hoor, of je moet onder de auto gaan hangen. 8P Ik wil op m'n 318i eigenlijk ook een dubbele eindpijplook maar de oplossing van DaNieL vind ik net iets te ver gaan. 
- JJ-BMW-F30
Ze hebben mij wijsgemaakt dat het origineel voor de uitlaat van de 316i/318i is.
(Het uiteinde van de uitlaat van de diesel staat naar beneden gericht, dus daar zal het niet op gaan passen)
(Het uiteinde van de uitlaat van de diesel staat naar beneden gericht, dus daar zal het niet op gaan passen)
-
Mac
Dat bedoel ik met hangende p*k. Maar is duidelijk.JJ_BMWe46 schreef:(Het uiteinde van de uitlaat van de diesel staat naar beneden gericht, dus daar zal het niet op gaan passen)
@Base46, mee eens dat Dnl te ver gaat! (h)
Die oplossing die Base46 liet zien (autostyle) heb ik ook geprobeerd, maar op mijn auto paste dat niet (qua look). De auto daarintegen van BMWKoning (E46 tiag Cabrio) kan het wel prima hebben! (foto`s staan in het Showroom gedeelte). Daarom wou ik opzoek naar een andere oplossing, heb geinformeerd bij EPS maar dat ging me toch iets te veel kosten (€600/700 minimaal). Daarna na een sierSTUKJE van bmw gekeken, maar viel de uitlaat/einddemper nog veel meer op. En dat is inderdaad een slap hangend l*lletje ..
Daarom.... Ga ik voor een OEM 320i einddemper met eventeul OEM sierstukken.
Voor een diesel zal je in zoiets komen:

EUR. 59,00
Kortom, dat is inderdaad een veel goedkopere oplossing wat ik van plan ben.
Daarom.... Ga ik voor een OEM 320i einddemper met eventeul OEM sierstukken.
Voor een diesel zal je in zoiets komen:

EUR. 59,00
Kortom, dat is inderdaad een veel goedkopere oplossing wat ik van plan ben.