- Spoiler: Laat zien
Helemaal mee eens! Lijkt me homebrew of niet? Is dan ook prima te maken voor het enkele pikkie van een 320d.Griffendahl schreef:Ik vind dit wel een mooie oplossing:
- Spoiler: Laat zien
Mac schreef:Ben het helemaal met je eens Jomeo. Ik ben ook aan het kijken of ik een keer iets leuks tegenkom. Een goedkoop pijpje, waar je meteen aan afziet dat het van Halfords komt, is geen optie. Ik heb echter geen haast, dus loop wel ergens een keer tegenaan.jomeo schreef:Stel dat hij past,dan lijkt het toch op dat je een sierstukje erop heb gemonteerd.
En dat is juist mijn bedoeling niet. .Vooral deze.Die van Optimus valt mee lijkt me.Maar je moet het persoonlijk gezien hebben. Het moet meer een rechte dikke pijp zijn.Hoe dikker de rand,hoe mooier.
En wat vooral de jongens tegenwoordig mooi vinden zijn de motorfiets look uitlaten.Of dtm look.Zijn dingen die ik echt afschuwelijk vind.
en @ ED ED, past dit dan ook niet op een diesel (enkel pijpje?) Heb je eventueel pics?

+1 Netjes en niet 'te'jomeo schreef:mooie coupe ED ED,uitlaat ziet er ook strak uit.