Schroefset nodig maar welke
-
Re: Schroefset nodig maar welke
Oke bedankt man en de kwaliteit is die ook goed want ik koop ze alleen met een tuv keurmerk zekerheid voor alles 

mwa...zon tuv keurmerk wil ook niet altijd iets over de kwaliteit en rijeigenschappen zeggen he..

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Laten we op zijn minst zeggen dat de meningen hierover verdeeld zijn...ceesvanderplas schreef:Nou lees ik dat vmaxx een goed product

Ik heb een schroefset van DTS tunning, gekocht via duitse ebay.
Als het set aankomt dan is het gewoon van Ap fahrwerke.
zijn op de duitse ebay met "prijsvorschlag" te krijgen voor 300 euro, trwijl dezelfde kit bij Ap het dubbele kost.
Ik rijd er nu een jaar mee en geen moment spijt van gehad, een goede mix van comfort en wegligging.
Misschien heb je er wat aan..
http://cgi.ebay.de/DTS-SX-Gewindefahrwe ... 5ae0cfc9a7
zijn op de duitse ebay met "prijsvorschlag" te krijgen voor 300 euro, trwijl dezelfde kit bij Ap het dubbele kost.
Ik rijd er nu een jaar mee en geen moment spijt van gehad, een goede mix van comfort en wegligging.
ik denk dat ik dit topic maar even gebruik ipv een nieuw topic,
zijn er op het moment nog nieuwe sets of andere sets aan het licht gekomen die geschikt zijn??
ik wil ook overgaan op een schroefkit, natuurlijk weet ik, KW, H&R, Koni etc is het beste, maar daar betaal je ook voor!
ik zat zelf naar een setje van Jom te kijken? is dit dat? andere suggesties in dezelfde prijsklasse zijn ook welkom!
ik zoek een setje wat alles ff wat stugger maakt, ik heb namelijk nu met mijn bbsjes een minimale aanloop door overhellen en diepe kuilen,
ik denk dat ik met een sportief schroefkitje dit wel opgelost krijg!
maar als het ff kan ook wat comfort behoud zou lekker zijn!
alles is welcome!
zijn er op het moment nog nieuwe sets of andere sets aan het licht gekomen die geschikt zijn??
ik wil ook overgaan op een schroefkit, natuurlijk weet ik, KW, H&R, Koni etc is het beste, maar daar betaal je ook voor!
ik zat zelf naar een setje van Jom te kijken? is dit dat? andere suggesties in dezelfde prijsklasse zijn ook welkom!
ik zoek een setje wat alles ff wat stugger maakt, ik heb namelijk nu met mijn bbsjes een minimale aanloop door overhellen en diepe kuilen,
ik denk dat ik met een sportief schroefkitje dit wel opgelost krijg!
maar als het ff kan ook wat comfort behoud zou lekker zijn!
alles is welcome!

>>>>Showroom E36's<<<<
Wellicht kan je Griffendahl even een PM sturen, aangezien ik een pagina terug lees dat hij JOM onder zijn cabrio heeft/had?
Verder blijf ik dit een investering vinden, het is een van de belangrijkste delen van de gehele auto tenslotte, dus maak een bewuste keuze, ook met je budget in je achterhoofd natuurlijk. Maar er zijn genoeg degelijke sets te krijgen tegenwoordig voor een degelijke prijs. Maar al cheap-ass setjes zou ik lekker links laten liggen, mijn ervaringen zijn daar persoonlijk niet al te best mee, en tevens werd de auto er ook niet echt stugger van.
Verder blijf ik dit een investering vinden, het is een van de belangrijkste delen van de gehele auto tenslotte, dus maak een bewuste keuze, ook met je budget in je achterhoofd natuurlijk. Maar er zijn genoeg degelijke sets te krijgen tegenwoordig voor een degelijke prijs. Maar al cheap-ass setjes zou ik lekker links laten liggen, mijn ervaringen zijn daar persoonlijk niet al te best mee, en tevens werd de auto er ook niet echt stugger van.
griff is al een tijdje spoorloos verdwenen
en tuurlijk wil ik voor kwaliteit gaan, maar k heb helaas geen geldboom, en als scholiertje zijnde...
well youknoww!

en tuurlijk wil ik voor kwaliteit gaan, maar k heb helaas geen geldboom, en als scholiertje zijnde...

>>>>Showroom E36's<<<<
aan de andere kant. de racer van mn broer heeft ook een goedkoop setje eronder en houd zich goed op paar "ring" seizoene 

Wat voor ''goedkoop'' setje is dat dan? :-)
Het uithouden zal het vast wel doen, maar of je weg gedrag er op voorruit gaat, ik heb echter deze ervaring gehad met een Golf 2 en een Vmaxx schroefset, persoonlijk vond k het echt levensgevaarlijk maar goed. Wellicht heb Jij/broeder een mooie set voor een leuke prijs als optie voor Dcreator?
Het ''scholiertje'' zijn heb ik hier ook last van hoor, wees maar niet bang, wellicht kan je Ebay.de in de gaten houden voor een mooie set?
Het uithouden zal het vast wel doen, maar of je weg gedrag er op voorruit gaat, ik heb echter deze ervaring gehad met een Golf 2 en een Vmaxx schroefset, persoonlijk vond k het echt levensgevaarlijk maar goed. Wellicht heb Jij/broeder een mooie set voor een leuke prijs als optie voor Dcreator?
Het ''scholiertje'' zijn heb ik hier ook last van hoor, wees maar niet bang, wellicht kan je Ebay.de in de gaten houden voor een mooie set?
pvs schreef:Ik heb een schroefset van DTS tunning, gekocht via duitse ebay.
DTS en AP schijnen gebaseerd te zijn op KW v1 , die alle 3 als "hard"' bestempeld worden, maar dat is jou ervaring dus niet?
wat de een hard/ stug vind, vind een ander wellicht comfortabel, is nogal persoonlijk denk ik.
ik heb nu zelf laatst onder m'n cabrio een set apex (normale verlagings) achterveren gezet van een coupe. dus die lag erg laag, maar liep zelfs in combi met 18"niet aan..
(vond ze iets te laag dus zijn eronder uit..) met een setje van die schroefringen zoals bij zo'n schroefset zou ie denk ik helemaal goed uitkomen. rijcomfort was ook nog goed.

ik heb nu zelf laatst onder m'n cabrio een set apex (normale verlagings) achterveren gezet van een coupe. dus die lag erg laag, maar liep zelfs in combi met 18"niet aan..
(vond ze iets te laag dus zijn eronder uit..) met een setje van die schroefringen zoals bij zo'n schroefset zou ie denk ik helemaal goed uitkomen. rijcomfort was ook nog goed.

- Griffendahl
- Bouwer van BimmerPortal
Spoorloos verdwenen niet hoor, meer een soort van zeer pro-actief verbannenDcreator schreef:griff is al een tijdje spoorloos verdwenen![]()

Word of the wise: Don't leapfrog over unicorns
Past dat setje ook onder een 318is coupe ? Anders heb ik ook wellicht interresse.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- Griffendahl
- Bouwer van BimmerPortal
Ik denk haast wel dat dat moet passen, maar zal het even nakijken voor je...
Zit op het moment zelf ook een beetje in twijfel voor mijn cabrio, heb dus nu de JOM set. Die gaat er onderweg, twijfel op het moment tussen de volgende sets, wat zouden jullie doen ??
Zit op het moment zelf ook een beetje in twijfel voor mijn cabrio, heb dus nu de JOM set. Die gaat er onderweg, twijfel op het moment tussen de volgende sets, wat zouden jullie doen ??
- Performance2 (Eibach Pro veren op Bilstein B12 dempers)
- Eibach Pro Street S
- KW Variant 1
Word of the wise: Don't leapfrog over unicorns
Bilstein b12 dempers: niet doen, verlaagd te weinig. Is niet instelbaar toch? We weten allemaal hoe cruciaal het is om je auto op de perfecte hoogte te krijgen. Dus zelfs stellen is een pre Sander.
Eibach pro street S of Kw v1 zou ik dus doen. Je hoeft niet perse heel laag te gaan. Met kw heb je ervaring.
Pm mij even wat je voor het JOM setje wilt hebben.
Eibach pro street S of Kw v1 zou ik dus doen. Je hoeft niet perse heel laag te gaan. Met kw heb je ervaring.
Pm mij even wat je voor het JOM setje wilt hebben.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +