na lang uitstel van reparatie van lampen enzo toch toegegeven en alles laten repareren plus een paar extra dingetjes en mijn zomerbanden er maar onder gezet dus naar het enige water in Veendam gereden en daar wat leuke pictures genomen
heb toch besloten om de auto lekker te laten zoals ie nu is, ofwel geen breedset of sportuitlaat of compressor ik ga liever dat geld gebruiken voor een mooie 3 ofzo
Laatst gewijzigd door nannol op 12 mar 2012, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
het waren zeker mooie velgen,maar door een inschattingsfout zijn nu mijn linker voor en achter velg een klein beetje gedeukt, gelukkig niet erg genoeg om het weggedrag te beinvloeden, maar nu moet ik wel ff op zoek naar nieuwe velgen en dan ga ik ook maar gelijk een maatje groter denk ik:) ofwel van 19"naar 20"
Ik zou zelf onder de E46 niet groter dan 19 inch leggen, comfort verhaal Overigens denk ik dat 20 inch ook net een maatje te groot is voor de looks! Vind het in ieder geval een prachtige auto!
heb ook ff wat gebrowsed op interweb, en ben het wel met jullie eens een grotere inchmaat betekent minder comfort, en ik vind het nu al sportief zat die vering dus ik laat em wel zo maar der komen wel andere velgen onder maar dan ander type en zelfde velgmaat, maar eerst ff sparen