CCC-module vervangen, andere opties?
CCC-module vervangen, andere opties?
Van de E61 welke ik vrijdag krijg bleek de ccc-module kapot te zijn. Nu is er vandaag een nieuwe ingekomen en heeft hij een aantal uren aan de pc gehangen.
Maar nu is mijn vraag:
Kan het zijn dat men andere / minder opties programmeert dan dat er eerst op zaten?
Eerst had ik bijvoorbeeld de 644 optie (pref.for.nob.ph.bluet.interf.) etc.
Of heeft dit niks met het vervangen van de ccc-module te maken? Wil natuurlijk wel dat als ik de auto vrijdag ophaal er nog op/aan zit zoals het hoort.
Maar nu is mijn vraag:
Kan het zijn dat men andere / minder opties programmeert dan dat er eerst op zaten?
Eerst had ik bijvoorbeeld de 644 optie (pref.for.nob.ph.bluet.interf.) etc.
Of heeft dit niks met het vervangen van de ccc-module te maken? Wil natuurlijk wel dat als ik de auto vrijdag ophaal er nog op/aan zit zoals het hoort.
Re: CCC-module vervangen, andere opties?
Je mag er van uitgaan als je dit bij de dealer laat doen dat alles weer net zo werkt als voor die tijd.
Als het goed is gaan ze niet in eens dingen uit je optie lijst verwijderen dus je mag er van uitgaan dat alles er nog in zit. Het enige is dat eventueel eerder geprogrammeerde zaken er dan weer uit zijn.
Bedankt voor jullie reacties, ik neem in ieder geval de optielijst mee en zal het er nog even met de verkoper over hebben. Zou ik wat missen kan ik hem nog altijd de optielijst onder zijn neus duwen.
Tijdens het programmeren en daarna coderen kijkt ISTA naar de VO lijst (=optielijst).
En als je die niet manueel hebt aangepast staan die nog netjes opgeslagen in de CAS en in de LMA.
Vervolgens worden alle opties die voorkomen in je VO lijst gecodeerd. Ik kan me niet voorstellen dat er minder opties in komen.
Custom gecodeerde zaken kunnen daarna wel verwijderd zijn.
En als je die niet manueel hebt aangepast staan die nog netjes opgeslagen in de CAS en in de LMA.
Vervolgens worden alle opties die voorkomen in je VO lijst gecodeerd. Ik kan me niet voorstellen dat er minder opties in komen.
Custom gecodeerde zaken kunnen daarna wel verwijderd zijn.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Ik heb zelf nog niks aangepast Ralph. Was alleen "bang" dat men zich er misschien makkelijk vanaf wilde maken door gewoon de standaard opties op te gooien terwijl ik in mijn optielijst sowieso bluetooth heb staan en deze ook goed kan gebruiken.
Maar morgen kan ik hem ophalen, kan niet wachten.....
Maar morgen kan ik hem ophalen, kan niet wachten.....
En? Hoe is het afgelopen?
Alles kwijt?
Alles kwijt?
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Nee hoor, alles zit er netjes in zoals het hoort.
Alleen de DVD die in de kapotte zat kreeg men er niet uit dus heb ik van de baas (had zelf een E60) een navigatie DVD gekregen.
Aangezien daar toch een aantal wegen niet op stonden mezelf blij gemaakt met versie 2012.
Alleen de DVD die in de kapotte zat kreeg men er niet uit dus heb ik van de baas (had zelf een E60) een navigatie DVD gekregen.
Aangezien daar toch een aantal wegen niet op stonden mezelf blij gemaakt met versie 2012.