xenon
Re: xenon
het is inderdaad de starter maar wat bedoel je met klein spul?330dM schreef:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05
Belangrijkste verder lijkt de control unit (15) en idd de starter (16) verder nog wat "klein spul" ...
(Zo'n control unit heb ik laten vervangen, voor 300 euro....)
- Dutch Delight
Schakelaar vervangen is volgens mij alleen bij de Facelift het geval.316 Renova schreef:als er nu gewone lampen in zitten zou je eigenlijk ook de lichtschakelaar moeten vervangen.
ze werken wel maar ik meen dat de lampen dan soms kunnen flitsen als het contact is uitgeschakeld

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
idd inlezen moet voldoende zijn.MPower72 schreef:Schakelaar vervangen is volgens mij alleen bij de Facelift het geval.316 Renova schreef:als er nu gewone lampen in zitten zou je eigenlijk ook de lichtschakelaar moeten vervangen.
ze werken wel maar ik meen dat de lampen dan soms kunnen flitsen als het contact is uitgeschakeld
Kon de dealer je dat niet vertellen dan? want ik heb geen idee voor de rest.koc schreef:mijn xenon koplampen zijn vandaag ingelezen door de dealer maar ze werken niet.
(wel op een andere auto)heeft iemand een idee wat het probleem is?
hij is van 1999 .
moet er iets nog tussen worden?
Dank.
nee zij begrepen het ook niet morgen moet ik de auto achterlaten gaan ze verder zoekken.Mike schreef:Kon de dealer je dat niet vertellen dan? want ik heb geen idee voor de rest.koc schreef:mijn xenon koplampen zijn vandaag ingelezen door de dealer maar ze werken niet.
(wel op een andere auto)heeft iemand een idee wat het probleem is?
hij is van 1999 .
moet er iets nog tussen worden?
Dank.
- Dutch Delight
Wat heb je nou uiteindelijk voor units gekocht dan? (wel compleet of niet)? Foto's?

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007