E87 130i. Verkocht!
Re: E87 130i. MINI MOD. Page 5
zondag as kunnen we kennis make als julie allebij komen naar het fast car festival met het forum

einmal ein BMW ist immer ein BMW
- rick.bosch
Hmm.. As. zondag kan ik helaas niet! Anders was ik wel gegaan lijkt me ook wel een keer mooi!
BMW 120d | 2007 | 163pk
Haha, ik ken het ja, ik heb ook drempelvrees
Mooie 1 man! Die dingen rijden verdomd goed als je van sportief rijden houd. Nog beter dan 3 series! Hoeken gaat prima ermee
Zeker met dat blok.
Zo is weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. We hebben het erg druk met ons nieuwe huis en steken hier op dit moment al onze tijd in. Had nog wel een nieuwe update gedaan aan de auto maar heb nog geen tijd gehad om de foto's te uploaden. Sterker nog de camera zit nog in een van de dozen
Zodra ik meer tijd heb ga ik weer eens rustig aan alles bijwerken. Dus nog even geduld allen
@rick: heb jou nog niet gespot man
maar dat gaat vast goed komen
@Kenny: Zat er voor mij niet in, zijn nog te druk met ons nieuwe huis.
@Jzearo: Thanks man
Ben nog steeds gek met de einser.
@rick: heb jou nog niet gespot man
@Kenny: Zat er voor mij niet in, zijn nog te druk met ons nieuwe huis.
@Jzearo: Thanks man
Lexus RX450h President Line
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
mooi zo dat het goed gaat met het huisje! geniet ervan en de foto`s houden we je aan! haha 
///M-power
Re: E87 130i. Verkocht.
Hoi leute!
Alweer een hele tijd dat ik me weer eens heb aangemeld hier, heb overigens wel vaak enkel meegelezen. Zoals de titel al zegt...we hebben de 1 serie alweer verkocht
dat wil zeggen ik hoop dat we aankomende week onze nieuwe aanwinst kunnen ophalen.
Ik laat jullie nog een beetje in spanning maar ik ben er super blij mee
Voordat we de 1 serie kochten was ik hier ook al naar op zoek maar kon niets naar mijn zin vinden. Nu zag ik van de week, bij Ekris in Nijkerk, precies wat ik zocht. Dus afgelopen vrijdag naar Ekris gebeld en gisteren er naar toe gegaan. Na een gezellig gesprek, lekkere proefrit en een leuke onderhandeling de knoop door gehakt en de auto gekocht.
De updates die ik nog bij de 1 serie had doorgevoerd zijn: Korte sportantenne en de ramen getint.
Dit draadje zal wel snel op slot gaan en dan zien jullie binnenkort mijn nieuwe showroom wel verschijnen
Alweer een hele tijd dat ik me weer eens heb aangemeld hier, heb overigens wel vaak enkel meegelezen. Zoals de titel al zegt...we hebben de 1 serie alweer verkocht
Ik laat jullie nog een beetje in spanning maar ik ben er super blij mee
De updates die ik nog bij de 1 serie had doorgevoerd zijn: Korte sportantenne en de ramen getint.
Dit draadje zal wel snel op slot gaan en dan zien jullie binnenkort mijn nieuwe showroom wel verschijnen
- rick.bosch
Re: E87 130i. Verkocht!
Winterwielen meet en greet, vertrekpunt vanuit het zuiden! Wordt dus niet meer met deze zo te lezen, dan maar met de volgende auto!
BMW 120d | 2007 | 163pk
Nou leen jammer van je 1er! vond het toch een mooie kar!
maar ben benieuwd wat de keuze is geworden nu!
maar ben benieuwd wat de keuze is geworden nu!
>>>>Showroom E36's<<<<
Hey Danny, het is nog steeds een mooie auto hoor
Maar voor m'n eigen gevoel heb ik nu gevonden wat ik al een tijd wilde hebben. Had vandaag bericht van Ekris dat het misschien niet deze week, maar volgende week gaat worden. Dan moet ik nog even geduld hebben
maar zodra ie er is maak ik ff een nieuwe showroom aan met de nodige foto's.

@Rick: Ik hoop dat ik erbij kan zijn. Keeping my fingers crossed
heb dit jaar nog geen meeting bijgewoond ivm ons nieuwe huis dus wordt wel weer tijd ja 
lekker bezig leen. word het de grijze 330 coupe ? 
komop leen ik zie op kentekenchek van je oude 130i dat hij de 12 op een andere naam is gezet dus je moet de nieuwe al hebben haha
@ Danny en Kenny: Ik ga nu aan m'n nieuwe showroom beginnen. 
mooi ik had 3 weken terug ook gebeld naar ekris voor een bimmer hoop niet dezelfde hahah