(M)ulf of BIT2, Bluetooth, wat is wat?

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
E61_Stuiver

(M)ulf of BIT2, Bluetooth, wat is wat?

Bericht door E61_Stuiver » 26 jan 2013, 21:15

Hay,

Mijn e61 van juni 2004 heeft een BT motorola telefoon in het middenconsole welke wel aangesloten is maar niet meer werkt. Volgens de garage is de BIT2 module (?) vervangen door een (M)ulf module, waardoor de Motorola telefoon niet meer werkt, maar wel dat je nu BT in de auto hebt voor je smartphone.
Omdat ik soms best wel veel kilometers maak en dan regelmatig de telefoon gebruik, is de batterij van de telefoon snel leeg. Ik zou natuurlijk via een oplader de telefoon kunnen laden in de sigarettenaansteker, maar ik wil ook wel de oude gebruiken. Kan ik ook legaal SMS'en via de SMS functie in de Idrive.
Weten jullie of het mogelijk is naast BT ook de Motorola weer aan de praat te krijgen, of moet je kiezen voor een van de beiden en kunnen ze niet naast elkaar werken? Want dan zou ik wel de BT willen behouden, kan ik de Motorola verwijderen en hier de Samsung Sii plaatsen. Maar hoe sluit je die dan aan? want in de middenconsole is geen SnappIn te krijgen voor een Sii? Ik kan hem niet vinden. Maar misschien is het dan wel mogelijk om een USB? oplader vast in de middenconsole te monteren uit de bestaande kabels van de Motorola die ik dan verwijder?

Een heel verhaal, maar ik hoop dat er mensen zijn die mij wat duidelijkheid kunnen geven

Alvast bedankt,
Klaas
330iX (2016)
525I (2004)
MG-Y (1953)

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Techniek”