Ff voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
LosCarlos

Ff voorstellen

Bericht door LosCarlos » 10 feb 2013, 22:36

Hoi mede-BMW rijders/fanaten

Bij deze stel ik mij even voor. Ik ben Lorenzo, 27 jaar, producer/dj en kom uit Almere.. maar nog belangrijker.. trotse eigenaar van een BMW E36 Coupe 316i 93... Heb al een E36 Coupe 316i 95 gehad maar helaas na 2 dagen in bezit al totallos gereden.. (iets te enthousiast getrapt, en nul komma nul ervaring met RWD) maar dat terzijde...

Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van een auto die al zo'n 20 jaartjes oud is, en ook kwa technologie liep de Bimmer naar mijn weten erg voor op andere merken. Zelfs met mijn 250.000km op de teller start en loopt ie prima, nog geen problemen mee gehad. Ook in de sneeuw vanacht na het draaien in de club, was het ff werken haha.
Al driftend naar huis rijden, maar het kwam goed. Heb wel winterbanden maar alleen onder mijn aandrijvers.
Al met al, echt een top auto! En als het aan mij ligt hou ik de Bimmer en stop er de nodige centen in, want ben er zo aan gehecht ondertussen;)

Nu ik mij toch hier heb voorgesteld kan ik net zo goed mijn vraag hier kwijt;)
Ik ben bezig te klussen aan de Bimmer.. Heb laatst een OBC 18 knobs en Digital Climate Control unit overgekocht van een ex-Bimmer rijder. Nu heb ik mij al enige info ingelezen over het inbouwen van die units.. Maar wat ik dus eigenlijk zoek, is de kabelboom/connectoren die ik hiervoor nodig zou moeten hebben. Ik heb al gekeken of mijn 316i pre-wired was.. maar dat was niet het geval.. alleen een dun kabeltje voor het analoge klokje meer niet.
Waar zou ik zo een kabelboom/connector kunnen kopen? En heeft het eigenlijk wel zin om de OBC 18 Knobs in te bouwen als je de sensoren etc. niet bezit.. of werken bepaalde functies niet dan? Wat betreft de Digital Climate Control, heb ik gelezen dat je dan je hele kachelhuis moet vervangen ofzo, of in elk geval, het is meer dan alleen de unit inbouwen. Werken de normale functies op de Climate Control indien aangesloten wel? Zoals warmer/kouder?

Misschien dat ik mijn vragen niet duidelijk genoeg formuleer.. mijn excuses daarvoor.
En indien deze vragen elders op dit forum al beantwoord zijn, graag ff een linkje ervan.
Bij voorbaat dank, en hoop antwoord te vinden op mijn vragen;)

Lorenzo

xRenex

Re: Ff voorstellen

Bericht door xRenex » 11 feb 2013, 08:11

Welkom Lorenzo :duim:

Ramon 325 Vanos

Bericht door Ramon 325 Vanos » 11 feb 2013, 09:26

Welkom :duim:

Rene08

Bericht door Rene08 » 14 feb 2013, 18:07

Welkom Lorenzo! :zwaai:

WERNER D

Bericht door WERNER D » 14 feb 2013, 19:33

welkom lorenzo :duimen:
VW Polo Coupe 1989 -sold
BMW E30 316i Edition Coupe 1990 - sold
BMW E36 320i Executive Coupe 1995 - sold
BMW E36 320i Automaat Touring 1999 - sold
VW PASSAT VARIANT type facelift B5.5 comfortline 2004 blauw metallic - nu in bezit

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”