Don(E46) stelt zich voor

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
DonE46

Don(E46) stelt zich voor

Bericht door DonE46 » 27 feb 2013, 23:13

Beste forum leden en andere BMW-adepten,

Mijn naam is Don en ik woon hoog in het Noorden in een pitoresk dorpje genaam Musselkanaal. *kuch*
Ik word in maart 22 en heb in de afgelopen jaren al een aardig aantal auto's in mijn bezit gehad:

Het begon allemaal met een golf 2 diesel die ik hier in de straat gekocht heb. 4ton op de klok en maar door tuffen bij 1op20. Best lachen, maar als auto liefhebber wil je op een gegeven moment toch iets meer..

Na de golf heb ik tijdelijk als woon-school verkeer in een seat inca gereden. Hoewel er een heel matras achterin paste :duim: ging dit ook vrij snel vervelen.

Vervolgens een mooi Ford Focus op de kop getikt. Heerlijk sturende auto maar de combinatie 1.4 met een langzaam verslijtende koppeling (3000 rpm in zijn 2 bij 20 km/uur :gek: ?)hield me ook niet lang tevreden.

Tussen de Seat en Focus in heb ik geheel eigenhandig een Porsche 944 compleet gerestaureerd. Dit was echt geweldig om te doen en ik ben nog steeds trots op het resultaat. Deze heb ik een tijd aangehouden als tweede auto naast de Focus. Maar als student-vlieger kon ik mijn geld wel beter gebruiken en toen heb ik besloten om beide auto's te verkopen en een auto te kopen die èn sportief is èn beter geschikt is als daily driver.

En dat brengt me bij mijn huidige auto: Aangezien ik niet op vermogen achteruit wilde gaan ten opzichte van de 944(163pk) moest het een dikke zescilinder worden. En zo geschiedde: ik ben dus sinds iets meer dan een jaar(ik heb ietwat verzuimd mij voor te stellen) de troste eigenaar van een mooie goed aangeklede 328Ci!! :driving:
Ik zie dat ik geen goede foto's van mijn Qp bij de hand heb, dus die houden jullie van me te goed in een Showroom topic.

Voor nu hoop ik een hoop informatie op te doen en op mijn beurt jullie ook van informatie/ervaringen te kunnen voorzien! Maar bovenal wil ik mijn enthousiasme delen met jullie mede-Bimmerfreaks en als ik zo de posts en Showrooms af ga moet dat zeker lukken!

Gr, Don

Dcreator

Re: Don(E46) stelt zich voor

Bericht door Dcreator » 28 feb 2013, 00:08

Welkom op het forum Don!

We wachten de foto's geduldig af, maar ik ben benieuwt!

check ook gelijk even onze meetings & events, misschien zit er nog iets leuks voor je tussen! :duim:

Veel plezier op het forum!

Rene08

Re: Don(E46) stelt zich voor

Bericht door Rene08 » 28 feb 2013, 09:56

Welkom Don! :zwaai:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”