Ik ben Dennis uit Deventer, pas 40 jaar en rijd sinds mijn 18de BMW.
Even snel de BMW Histrorie:
E21 320 1981 zwart op gas
E21 323i 1980 Stratos blauw. zelf aangepast: zwart Recaro stoelen en deur bekleding. 3 spaaks stuur: motor+5bak, 13 inch Alpina van een ander gepakt. Dikke Bilsteins en lekker laag.
E30 325i1985 Diamant zwart, 2 deur, sportstoelen schuifkanteldak. Heerlijke auto 240 op telller bij 6000rpm.
1 van de eerste want deze had origineel nog geen ABS.(en geen kat.)
E30 320i1984 goud, lelijk tussendoortje.
Toen kwam een topper:
E21 320 2.5i Origineel was het een 320 op kenteken, 323i remmerij,325 motor met L-jetronic van een E30 323i, Sportbak, Sper-diff, Recarostoelen, sportstuur, Bilstein+verlaagd 60mm voor variabel achter tussen 35-50mm.
15 Inch Alpina's laten richten, stralen met 195/50 voor en 205/50 achter, Simmons uilaatsysteem vanaf de spaghetti-spruitstukken die er al op zaten gemonteerd. Vorige eigenaar had de embleem-kuilen in motorkap en achterklep weglaten plamuren, dus geen emblemen op de auto zelf aan de buitenzijde.
Echt een vet ding, nooit weg moeten doen, was nu een vermogen waard geweest, maar ja...
E36 Coupe 325i met vanos1992 Cosmos zwart, zwart leer, M3 voorbumper, E46 look achterspoilertje, schuifkanteldak. broodnodig want geen airco.witte knippers. mooie, strakke auto maar
ervaarde het als niet echt snel.
Toen door omstandigheden een tijdje geen BMW gereden.(P205, GolfII)
E36 323i Touring 1998 Titansilber, zwart leer, vol aut.airco, en...daar komt tie weer:Schuifkanteldak.4 elec ramen, 75% bomvol opties.
Wat Ik nu rij is in 1 klap 3 stappen terug: 4 cilinder, diesel, automaat:
Een 2002 320D touring, Titansilber aut. met 16:9 navi en sportstoelen, 17" seven wielen.

Leuke auto, rijdt prima maar mist wat, bijvoorbeeld leuke M-Optiek.
Heb al wel een M-voetsteun gemonteerd en een schaars M-bumpertje gekocht. Nog niet gemonteerd.

Hoort eigenlijk op de dikkere sedans niet op een touring.
De auto's die echt compleet M-pakket uitgevoerd zijn, worden toch een stuk duurder aangeboden. Heb wel een leuke op MP gevonden : http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... =mympBuyer
Ben nog zoekende naar een M-uitgevoerde Diesel met minder dan 200.000km met schuifkanteldak.
Wat ik heb gedaan, is op autoscout en mobile.de zoekfunctie aangemaakt zodat je bij elke nieuw geplaatste auto direct een mailtje krijgt.
Erg handig.
Weten jullie een mooie, houd ik me aanbevolen.