Nog een vraagje:
Sinds een tijdje werkt de elektrische verstelling van de 'benensteun' van mijn comfortstoelen niet meer. De overige elektrische verstellingen werken wel allemaal nog netjes.
Iemand enig idee hoe dat mogelijk is? En of zoiets vrij eenvoudig te repareren zal zijn of dat je dan meteen een hele nieuwe motorunit moet gaan aanschaffen? (voor waarschijnlijk een belachelijke stealerprijs).
Elektrische stoelverstelling
- lekkerwijf1
Re: Elektrische stoelverstelling
Beste moogie,
Mocht het een motor van de verstelling zijn zou ik zeker geen nieuw dure nieuwe motor halen bij de dealer. Maar gewoon een aantal sloperijen bellen met schadeautos.
Mocht het een motor van de verstelling zijn zou ik zeker geen nieuw dure nieuwe motor halen bij de dealer. Maar gewoon een aantal sloperijen bellen met schadeautos.
Stekkers/draden zijn een beetje moeilijk te controleren omdat ze weggewerkt zitten achter plastic. Volgende week moet mijn wagen naar de garage voor een oliebeurt en bandenwissel, dus zal er dan wel even naar laten kijken.
Het opvallende is trouwens dat de verstelling van de 'benensteun' aan de passagierskant het nu ook aan het begeven is (gaat nog wel wat heen en weer, maar slechts met beperkte uitslag). Lijkt er dus op alsof er een centrale motor is die de beide stoelen aanstuurt.
Maar goed, volgende week weet ik hopelijk meer.
Het opvallende is trouwens dat de verstelling van de 'benensteun' aan de passagierskant het nu ook aan het begeven is (gaat nog wel wat heen en weer, maar slechts met beperkte uitslag). Lijkt er dus op alsof er een centrale motor is die de beide stoelen aanstuurt.
Maar goed, volgende week weet ik hopelijk meer.
Kom er trouwens achter dat iedere stoel 8 'aandrijvingen' heeft en dat die allemaal tussen de € 100,- en € 150,-per stuk kosten (leverantie). Dat verklaart in ieder geval waarom elektrische bediende stoelen een vrij dure optie is.