Mark - BMW E46 320 touring
Mark - BMW E46 320 touring
Sinds een jaar heb ik een zwarte 320 touring uit 2004. Overige autointeresse: vooral luchtgekoelde 911-jes! Overige interesses: mechanische horloges! Mijn 320 bevalt prima op 2x een nieuwe bobine na: heb er nu altijd 1 op voorraad in de auto 
Re: Mark020 stelt zich voor
Welkom Mark!
Maak gerust een showroom aan voor je wagen! We zijn hier altijd wel Picture-Minded!
Wellicht heb je ook interesse in evenementen & Meetings? snuffel eens door de topics of er wat tussen zit voor je! Zoals bijv. De Meet&Greet 21 april!
Maak gerust een showroom aan voor je wagen! We zijn hier altijd wel Picture-Minded!
Wellicht heb je ook interesse in evenementen & Meetings? snuffel eens door de topics of er wat tussen zit voor je! Zoals bijv. De Meet&Greet 21 april!
>>>>Showroom E36's<<<<
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Hoi Mark,
Hier ook een fan van mechanische horloges, ben jij op het rolexforum ook actief onder deze nickname?
Hier een plaatje van mijn klokkie en auto.

Groet,
Victor
Hier ook een fan van mechanische horloges, ben jij op het rolexforum ook actief onder deze nickname?
Hier een plaatje van mijn klokkie en auto.

Groet,
Victor
Inderdaad ook op RF actief onder deze naam. Hierbij een foto:

Welkom! 
Re: Mark - BMW E46 320 touring
Dank! Is het overigens een optie om iets aan de aansluiting te knutselen die onder de armsteun zit?
Re: Mark - BMW E46 320 touring
Hallo Mark,
Knutselen kan altijd natuurlijk, daar hebben we bimmerportal voor. Zoals gezegd doen we hier veel met foto's om te weten waar het over gaat. Aansluiting kan van alles zijn, van verlichting van de asbak tot iets wat de vorige eigenaar er misschien wel gelegd heeft. M.a.w om wat voor aansluiting gaat het?
Knutselen kan altijd natuurlijk, daar hebben we bimmerportal voor. Zoals gezegd doen we hier veel met foto's om te weten waar het over gaat. Aansluiting kan van alles zijn, van verlichting van de asbak tot iets wat de vorige eigenaar er misschien wel gelegd heeft. M.a.w om wat voor aansluiting gaat het?