Oplader Iphone 4 i.c.m. VDO
Oplader Iphone 4 i.c.m. VDO
Heb sinds kort een iphone 4 en wil (lees: moet) in de auto op kunnen laden. Omdat mijn een auto (2004 320 touring) er een is met de VDO ingebouwd op de plaats waar normaal de asbak zit heb ik dus alleen in de achterbak een 9v aansluiting. De telefoonhouder onder de armsteun heb ik vervangen door een bekerhouder maar de bedrading ligt er nog onder (al is het maar om te kunnen pairen :-(). Het gaat mij puur om opladen. Muziek vanaf de telefoon etc: leuk maar gebruik ik in principe niet. Iemand een advies?
Re: Oplader Iphone 4 i.c.m. VDO
Beste Mark,
Welkom op het forum!
Het is hier de gewoonte je eerst even voor te stellen! Dus ik zou je willen vragen dit alsnog te doen, we hebben hiervoor een speciaal forumdeel.
Om even op je vraag in te haken gelijk, Heb je nog ruimte op het deel waar normaal je extra opties zitten zoals ASC?
Je zou daar een USB poort kunnen plaatsen en af kunnen tappen uit de stroomtoevoer van bijv. je aansteker plug?
Op het Forum is iemand die ook zoiets gedaan heeft in zijn E46!
Danny
Bimmerportal Team
Welkom op het forum!
Het is hier de gewoonte je eerst even voor te stellen! Dus ik zou je willen vragen dit alsnog te doen, we hebben hiervoor een speciaal forumdeel.
Om even op je vraag in te haken gelijk, Heb je nog ruimte op het deel waar normaal je extra opties zitten zoals ASC?
Je zou daar een USB poort kunnen plaatsen en af kunnen tappen uit de stroomtoevoer van bijv. je aansteker plug?
Op het Forum is iemand die ook zoiets gedaan heeft in zijn E46!
Mvg,Hans38rdam schreef:Hoi Ron, Ik heb je ff gemaild over de kosten e.d. in een andere topic heb ik al een fototje geplaatst van de usb-poort zoalsie er nu bij mij inzit. Wellicht dat jullie hem nog netter weggebouwd krijgen (al ben ik dik tevreden) maar ik ben geen groot technicus
Danny
Bimmerportal Team
>>>>Showroom E36's<<<<
Excuses: ik zou beter moeten weten (en dacht eerlijk gezegd dat ik dat ooit al had gedaan).
Is het overigens een optie om iets aan de aansluiting te knutselen die onder de armsteun zit? Dus waar de oude telefoonaansluiting zat (nu vervangen door bekerhouder).
Is mogelijk, lig er maar net even aan hoe handig je bent! 
>>>>Showroom E36's<<<<