Sleutel - startfunctie E61 werkt niet meer. Remote wel.

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Rietveld
Contacteer:

Sleutel - startfunctie E61 werkt niet meer. Remote wel.

Bericht door Rietveld » 06 mei 2013, 00:08

1 van de sleutels van mijn 525d (E61) werkt sinds een paar dagen niet meer. De remote functie werkt goed, maar wil niet starten ( of überhaupt op contact gaan). De andere sleutel werkt probleemloos. Wie herkent dit probleem en kan me verder helpen? Wil dit eerst even controleren alvorens gelijk maar een nieuwe sleutel te gaan bestellen.

Mvg, Dennis Rietveld

tom_il

Re: Sleutel - startfunctie E61 werkt niet meer. Remote wel.

Bericht door tom_il » 06 mei 2013, 07:19

Alvorens iemand je kan helpen is het belangrijk te weten of je de gewone sleutel hebt of de start/stop knop.

Even voorstellen is ook niet slecht in het daarvoor aangewezen topic.
525d E61 2007 pre-LCI

Rietveld
Contacteer:

Re: Sleutel - startfunctie E61 werkt niet meer. Remote wel.

Bericht door Rietveld » 06 mei 2013, 10:47

Beste,

Daar heb je gelijk ik. Zal eerdaags mezelf eens uitgebreid voorstellen voor degenen die me nog niet kennen. Wellicht gekoppeld aan een algemen tekst over mijn werkzaamheden als taxateur in Nederland en wellicht ook informatief over het goed verzekeren van niet- alledaagse auto's. Op de Zomerwielen meetings ben ik afgelopen keren aanwezig geweest om BMW's te taxeren. Hier heb ik kennis gemaakt met een heleboel echte liefhebbers van het merk. Voor mij altijd leuk om mee samen te werken. Dagelijks rij ik nu ook weer BMW, maar de eerste auto waar ik na het behalen van mijn rijbewijs in reed, was een 850iA en heeft toen heel erg veel indruk op me gemaakt. Hierdoor heb ik altijd al een bijzondere band met het merk gehad. In mijn werk als taxateur kom ik gelukkig veel mooie auto's van BMW tegen. Klassiekers als de 328, 507 , M1, M3. M5, etc t/m gemodificeerde E60's , Alpina's, etc. Taxaties voor verzekeraars maar ook veel E38 en E39 voor taxatie waardebepaling econmische verkeer om voor 35% bijtelling in aanmerking te komen. Heel leuk allemaal!

Enfin, na deze korte introductie weer even terug naar de niet functionerende sleutel. Betreft een auto uit 2005 met een normale sleutel. Wie weer wat er aan de hand kan zijn? Wellicht iets simpel?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Techniek”