De e87 staat helaas al sinds 11 augustus 2011 stil (1 dag voor de geboorte van de dochter).

Hiervoor gebruikte ik deze nog heel miniem daar ik de e61 als daily heb. Was een 3 tal dagen terug ermee aan het rijden toen plots de vriendin binnen moest in ziekenhuis dus vorig jaar en om geen kans te hebben daar te staan met platte batterij in ziekenhuis deze dan bij schoonvader in de garage gezet. Ondertussen al verschillende malen proberen starten, booster niet sterk genoeg, druppel lader werkte niet...
Dikke 2 maanden geleden toch kunnen starten, goede 50km gereden, toch zeker 1,5uur gedraaid ook. Leg contact af en wil niet starten, dus batterij zal eraan zijn. Ook even gaan afspoelen en toen besefte ik dat ik totaal nog geen interieurpics heb in dit topic.
Is maar een 116i 115 pk, maar man, was zo zalig daar terug eens mee gereden te hebben....
Verder heb ik een setje 18" DARE BBS replica klaarliggen, carbon accenten en hoop ooit nog een M-pack te plaatsen. Deze e87 is ook niet mijn 'daily' wagen. Binnenkort verhuizen we naar ons nieuwe woning en dan heb ik eindelijk een aparte garage en plaats om de e87, de e61 alsook de VW Corrado te plaatsen en mij meer mee bezig te gaan houden. Hier nog even wat nieuwe foto's van de e87 van een dikke 2 maanden geleden al.