Standaard of niet, Het is en blijft een BMW, en standaard zou ik hem niet noemen, een Individual heeft altijd wat aparts! Ik vind hem zeker Bimmerfest waardig!
Vandaag de wielen gehaald, maandag eens even passen en kijken wat er aan de kassen gerold moet worden en welke bandenmaat ik het beste kan nemen.
Als ik dan ga rollen en de kassen zouden iets beschadigen dan kan de spuiter dat gelijk spuiten omdat beide achterschermen toch worden gedaan
Heb een set 19'' opgehaald, in 9 en 10J
Deze week even passen en dan komen er wel een paar foto's
Morgen moet ik folie halen voor een paar auto's waar ik het dak van moet wrappen, gelijk maar eens even kijken voor folie voor mn interieurlijsten. Denk dat er zwart geborsteld RVS look opkomt. Carbon heb ik al een paar keer gehad dus maar even kijken voor iets anders.
JzAero schreef:Ben benieuwd! Da's wel fors voor een sedan overigens! Wat ga je met je sevens doen?
Vraag me ook af of ze gaan passen, maar dat zien we dan wel weer Sevens komen de winterbandjes op. Rij ik er in de winter ook nog een beetje netjes bij
Coupé gaan niet passen. Wel zijn er dezelfde soort LED lampen beschikbaar voor de sedan, maar die zijn (voor zover ik weet) nooit fabrieksaf geleverd. Het staat overigens wel goed, klik!