Hammer down !
39 te hard in bebouwde kom
Re: 39 te hard in bebouwde kom
Maar ja er zijn van die momenten ...
Hammer down !
Hammer down !
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
Geloof het of niet de dag van de bekeuring kwam ik van utrecht heb ik me netjes aan de snelheid gehouden. Waar je 120 mocht reed ik 100 en waar je 100 mocht reed ik 80-90. Dat ik 92 reed was 1 klein stukje waar voetgangers/fietsers onmogelijk kunnen komen. Toen ik de kruispunt naderde remde ik al af. Maar dit geloven ze natuurlijk nooit 
BMW e60 530D 231 PK 2006
| Op zoek naar Privacy Shades |
Denk dat ze je wel geloven, alleen zal het ze niks interesseren
Jij reed op het stuk waar zij stonden te hard en dat telt voor hun...
Jij reed op het stuk waar zij stonden te hard en dat telt voor hun...
Je bent gewoon een l*l als je binnen de bebouwde kom >10 km te hard rijdt... Daarbuiten heb ik er niet zo'n problemen mee...mits er geen (mede)weggebruikers zijn die er hinder van zouden kunnen ondervinden.
"Drive softly, but carry a big engine"
Kom op dames... niet zo aanvallen... Kan iedereen gebeuren, je let even niet op in een heerlijke BMW en je hebt zo een prent te pakken.
Ik ben laatst naar Belgie geweest, zondag morgen, geen haast en overal lekker op de CC door pruttelen.
Overal te langzaam gereden (ok bijna overal dan) en toch ergens een prent te pakken voor te snel rijden.
Even op een stuk oud 120 snelweg waar je sinds kort maar 100 mag, (ongeveer 2 km lengte) ben weliswaar met 110 geflitst, heb totaal verder niet door gehad dat er een andere snelheidslimiet gold.
Goed, te snel is fout, duh. maar tegenwoordig heb je bijv. een 80 km weg met stukken van 50 voor een boerderij 300m van de weg af onder het motto van geluidsoverlast. (Wat denk je van overlast voor het verkeer)
Daar gaan ze juist controleren omdat ze daar het meeste kunnen vangen, niets meer niets minder.
Anders staat het niet in de begroting van het aankomende jaar, De Regering rekenen er al op dat de Politie veel bonnen gaan schrijven.
Ik ben laatst naar Belgie geweest, zondag morgen, geen haast en overal lekker op de CC door pruttelen.
Overal te langzaam gereden (ok bijna overal dan) en toch ergens een prent te pakken voor te snel rijden.
Even op een stuk oud 120 snelweg waar je sinds kort maar 100 mag, (ongeveer 2 km lengte) ben weliswaar met 110 geflitst, heb totaal verder niet door gehad dat er een andere snelheidslimiet gold.
Goed, te snel is fout, duh. maar tegenwoordig heb je bijv. een 80 km weg met stukken van 50 voor een boerderij 300m van de weg af onder het motto van geluidsoverlast. (Wat denk je van overlast voor het verkeer)
Daar gaan ze juist controleren omdat ze daar het meeste kunnen vangen, niets meer niets minder.
Anders staat het niet in de begroting van het aankomende jaar, De Regering rekenen er al op dat de Politie veel bonnen gaan schrijven.
Lachen al die moraalridders.
''maar tegenwoordig heb je bijv. een 80 km weg met stukken van 50 voor een boerderij 300m van de weg af onder het motto van geluidsoverlast''
Dit dus. Of expres gauw 30-zones terwijl het verder overal 50 is.
''maar tegenwoordig heb je bijv. een 80 km weg met stukken van 50 voor een boerderij 300m van de weg af onder het motto van geluidsoverlast''
Dit dus. Of expres gauw 30-zones terwijl het verder overal 50 is.
Heeft natuurlijk niets met moraalridders te maken,BMWBoii schreef:Lachen al die moraalridders.
39km te hard zal zo'n 45 te hard op de teller zijn en dan BINNEN de bebouwde kom is gewoon te hard.
Gr.Joop
BMW E39-528I /Sold
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
dus jij vindt het normaal als mensen bij jou in de straat met 90 voorbij komen?BMWBoii schreef:Lachen al die moraalridders.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Het zijn vaak de lui die kinderen hebben (zoals mij) die het dan pas leren. Ben ook altijd erg pittig in rijstijl geweest. Dit beperk ik tegenwoordig enkel nog tot de snelwegen.
In woonwijken zelf vervloek ik iedereen die te hard rijd... het zouden zomaar mijn kinderen kunnen zijn die onder een wagen lopen die te hard rijd. Men beseft vaak niet dat een kind niet altijd oplet met spelen.
Niet om het goed te praten, de topicstarter deed dit niet in een woonwijk. Is in mijn ogen nog niet goed maar wel al minder storend als in een woonwijk of gangbare straat waar fietsers rijden etc.
In woonwijken zelf vervloek ik iedereen die te hard rijd... het zouden zomaar mijn kinderen kunnen zijn die onder een wagen lopen die te hard rijd. Men beseft vaak niet dat een kind niet altijd oplet met spelen.
Niet om het goed te praten, de topicstarter deed dit niet in een woonwijk. Is in mijn ogen nog niet goed maar wel al minder storend als in een woonwijk of gangbare straat waar fietsers rijden etc.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Nogmaals heren het is niet een weg waar kinderen spelen! Anders ben ik ook niet zo dom om daar 92 te gaan rijden!
Ik vind het ook niet fijn als ik hier wordt bestempeld als een wegpiraat die alle spelende kinderen omver wil rijden.
https://maps.google.nl/maps?q=Johan+de+ ... .71,,0,9.5
Ik vind het ook niet fijn als ik hier wordt bestempeld als een wegpiraat die alle spelende kinderen omver wil rijden.
https://maps.google.nl/maps?q=Johan+de+ ... .71,,0,9.5
BMW e60 530D 231 PK 2006
Eindstand = €437,- incl cjib kosten!
BMW e60 530D 231 PK 2006
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Zat er dus niet zo ver naast. Wel klote.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Patrickk schreef: ik hoop dat deze hoog genoeg is zodat je de volgende keer wel beter nadenkt.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Je valt in de herhaling