Goedemorgen mensen,
Bij deze even een update van mijn kant betreft een nieuwe einddemper van Little Exhaust.
Allereerst, bedrijf ziet er netjes uit.
Maar vond het al snel tegen vallen.. Ik had een afspraak gemaakt, dus dan ga je er ook van uit dat ze tijd voor je hebben. Ze waren allemaal veel te gehaast.. Ze zeggen een uitlaat op maat en naar jouw wens, maar voor ik het in de gaten had hadden ze er al een demper onder gehangen met grote dubbelwandige eindstukken zonder te overleggen.. Dus ik zeg, ja die wil ik niet.. Toen kon ik wel eindstukken uitzoeken.
Verder weten ze natuurlijk heel goed waar ze mee bezig zijn, laswerk + buismateriaal buigen enz. gaat heel snel en ziet er goed uit!
Over de looks ben ik tevreden, ik vind de 2x76mm eindstukken mooi. Lijken soms wat groot, maar staat verder wel dik.
Demper alles zit er onder, klaar voor de eerste start.. Toen schrok ik al van de herrie
Dus over het geluid ben ik helemaal niet te spreken.. het lijkt met alle respect wel op een Golf 3 GTI!
Ik dacht, ach laat ik hem nog even in rijden en afwachten. Nu ±500 km verder is het wel veranderd, maar nog steeds véél te luid, met name rond de 2k en 3,5k toerengebied.. Eigenlijk om gek van te worden als je er een stuk mee moet rijden.
Kijk ik vind een luide uitlaat best leuk, maar dan moet je wel echt duidelijk de 6 cilinder horen, en dit is meer een irritante brom.. En dat komt mede denk ik doordat hun gewoon een goedkope RVS einddemper monteren.
kortom, over het werk wat ze afleveren ben ik wel te spreken, het ziet er allemaal netjes uit en ze weten wat ze doen.
Over de klant vriendelijkheid ben ik niet echt te spreken, omdat het leek alsof ze geen tijd voor me hadden..
En ja, over het geluid ben ik dus helemaal niet te spreken.
In ieder geval de €350 helemaal niet waard..
Nu heb ik nog wel advies nodig.. Ik had dus al mijn voorste en midden demper verwijderd, dat heb ik hun ook verteld zodat ze daar hun demper op aan konden passen. (was mijn bedoeling).
Maar nu wil ik er dus weer een demper tussen monteren, want ik blijf zo niet rond rijden.. schaam me bij elk terras waar ik langsrijdt.
Wat zeggen jullie,
Voorste demper weer terug monteren?
Of de midden demper weer terug monteren?
Einddemper weer terug monteren is niet echt een optie, want die hebben ze over midden geslepen ghehe..
Hier een aantal foto's van hoe het er nu uitziet, ik vind het er wel goed uit zien.