navigatie upgrade naar 4:3 scherm

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Joostb

navigatie upgrade naar 4:3 scherm

Bericht door Joostb » 12 okt 2013, 20:44

Ik ben in het bezit van deze bmw E46 325 uit 2004 met deze navigatie
Afbeelding

mijn vorige auto, een oudere opel astra had zelfs al een kleurenscherm met navi, en graag wil ik zoiets nu ook gaan maken in mn huidige auto. De grote navi's zijn erg prijzig wat ik zo zie, maar deze worden toch nog geregeld aangeboden voor redelijke prijzen
Afbeelding

mijn vragen;

past zoiets ook in mijn auto? En werkt het dan ook :loveit:
ecc gaat dan naar beneden, heb ik verder nog zaken nodig om zoiets in te bouwen?
op het minischermpje word ook wat boordcomputer gegevens op weergeven, dat zit hier ook op?

en als laatste; ik heb nu een DVD navi, is dat dan een MK4? Ik heb er wel wat gelezen over MK4, maar dan gaat het ook altijd over het grote scherm namelijk vandaar mijn twijfel. Ik wil eigenlijk hem updaten namelijk

bedankt alvast!
BMW 520i touring (G31) M-sport 2019

matheeuwissen
Contacteer:

Re: navigatie upgrade naar 4:3 scherm

Bericht door matheeuwissen » 12 okt 2013, 21:26

Deze vraag is laatst ook gesteld. Als je de zoekfunctie gebruikt kun je je antwoord wel vinden.

Het komt er op neer dat je niet alleen het scherm moet hebben. Maar ook de computer en de radio module en kabels.

Edit: ik zie dat je al navigatie hebt. Dan is het alleen het scherm en de radio module als ik me niet vergis.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Joostb

Re: navigatie upgrade naar 4:3 scherm

Bericht door Joostb » 13 okt 2013, 09:23

ik heb niet echt concreet gevonden, heb wel gezocht.

Ik had al gelezen dat ik een ander frame moet halen voor de ECC. Ik heb idd al navi alleen wil er graag 1 met een mooier (kleuren) scherm. Maar ik lees verhalen over een complete kabelboom, ander radiomodule maar ergens anders word dat weer tegen gesproken en word gezegd dat dat alleen nodig is als je naar een 16:9 scherm gaat.
BMW 520i touring (G31) M-sport 2019

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”