530 slaat heel soms af bij wegrijden
Re: 530 slaat heel soms af bij wegrijden
Ja hallo dan hebben we het over een Peugeot!!
We zitten hier op een BMW forum en ik heb dus ook over en BMW haha.
Maar ik ben het wel met je eens een beurt is nooit verkeerd en sommige motoren gaan er echt beter van lopen.
We zitten hier op een BMW forum en ik heb dus ook over en BMW haha.
Maar ik ben het wel met je eens een beurt is nooit verkeerd en sommige motoren gaan er echt beter van lopen.
530d E61 titan silber 2005 daily,
728i E38 oxford grunn 1996,
325i E36 mauritius blau 1992,
318is E36 techno violet 1996,
540i E39 techno violet 1996,
318is E36 madeira violet 1997 driftcar,
728i E38 oxford grunn 1996,
325i E36 mauritius blau 1992,
318is E36 techno violet 1996,
540i E39 techno violet 1996,
318is E36 madeira violet 1997 driftcar,
-
streamline
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: 10 sep 2011, 16:35
Re: 530 slaat heel soms af bij wegrijden
Maar ze werken allebei volgens hetzelfde principe!
Zou eerst eens lekker een eind gaan rijden met die 530.
Zou eerst eens lekker een eind gaan rijden met die 530.
Re: 530 slaat heel soms af bij wegrijden
Kun je ook doen en dan even injectorreiniger door de benzine.
530d E61 titan silber 2005 daily,
728i E38 oxford grunn 1996,
325i E36 mauritius blau 1992,
318is E36 techno violet 1996,
540i E39 techno violet 1996,
318is E36 madeira violet 1997 driftcar,
728i E38 oxford grunn 1996,
325i E36 mauritius blau 1992,
318is E36 techno violet 1996,
540i E39 techno violet 1996,
318is E36 madeira violet 1997 driftcar,
- d&mvanroij
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 12 jun 2013, 19:12
Re: 530 slaat heel soms af bij wegrijden
Zo als het er nu uit ziet is de stappenmotor beetje vervuild.
Ik heb nu een paar lange ritten achter de rug.
Moet zeggen dag hij al 5 dagen niet meer is afgeslagen.
Ook heeft de garage mij een flesje motor reiniger mee geven van valvoline.
Omdat de auto zo weinig heeft gelopen was het goed om dit een keer bij de benzine te doen.
Ik heb dit nog niet gedaan omdat ik daar over twijfel iemand ervaring mee?
Groetjes Dave
Ik heb nu een paar lange ritten achter de rug.
Moet zeggen dag hij al 5 dagen niet meer is afgeslagen.
Ook heeft de garage mij een flesje motor reiniger mee geven van valvoline.
Omdat de auto zo weinig heeft gelopen was het goed om dit een keer bij de benzine te doen.
Ik heb dit nog niet gedaan omdat ik daar over twijfel iemand ervaring mee?
Groetjes Dave
-
streamline
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: 10 sep 2011, 16:35
Re: 530 slaat heel soms af bij wegrijden
Dat zal wel injectorreiniger zijn.
Dat kun je gewoon in je tank gooien, wel de gebruiksaanwijzing volgen op het flesje.
Doordat er zo weinig mee gereden is kan altijd een keer de benzine verouderd zijn geweest en daardoor afzettingen geven in je brandstofsysteem.
Dat kun je gewoon in je tank gooien, wel de gebruiksaanwijzing volgen op het flesje.
Doordat er zo weinig mee gereden is kan altijd een keer de benzine verouderd zijn geweest en daardoor afzettingen geven in je brandstofsysteem.
- d&mvanroij
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 12 jun 2013, 19:12
Re: 530 slaat heel soms af bij wegrijden
Dag allemaal
Na een paar lange ritten nog steeds het zelfde probleem.
Morgen krijgt de auto bij de garage nieuwe olie + filter
Nieuwe multiriem plus spanner en looprol nieuwe aircoriem.
Ook word het gashuis en de stappenmotor gereinigd.
Ook heb ik nieuwe deur rubbers deze was aan de bestuurders kant kapot.
Hopelijk is dan alles op gelost
Na een paar lange ritten nog steeds het zelfde probleem.
Morgen krijgt de auto bij de garage nieuwe olie + filter
Nieuwe multiriem plus spanner en looprol nieuwe aircoriem.
Ook word het gashuis en de stappenmotor gereinigd.
Ook heb ik nieuwe deur rubbers deze was aan de bestuurders kant kapot.
Hopelijk is dan alles op gelost
- d&mvanroij
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 12 jun 2013, 19:12
Re: 530 slaat heel soms af bij wegrijden
hallo daar,
nu nog even een update na alles schoonmaken was het probleem nog daar
.
de 530 toen maar even laten uit lezen en ja hoor inlaat en uitlaat nokkenas sensor storing.
maar meteen twee nieuwe besteld en deze worden aanstaande vrijdag geplaatst.
hopelijk kan ik dan gaan genieten van het echte bmw rijden
.
hij loopt nu echt slecht maar het kan echt beter .
groeten Dave
nu nog even een update na alles schoonmaken was het probleem nog daar
de 530 toen maar even laten uit lezen en ja hoor inlaat en uitlaat nokkenas sensor storing.
maar meteen twee nieuwe besteld en deze worden aanstaande vrijdag geplaatst.
hopelijk kan ik dan gaan genieten van het echte bmw rijden
hij loopt nu echt slecht maar het kan echt beter .
groeten Dave
- d&mvanroij
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 12 jun 2013, 19:12
Re: 530 slaat heel soms af bij wegrijden
Nokkenas sensoren zitten er al weer een tijd in.
Wat een verschil zeg !!!!!
Top auto de 530
Wat een verschil zeg !!!!!
Top auto de 530

