Ik ben vandaag bezig geweest om de lekkage op te sporen...dashboard er half uit uit gehaalt om ook lekkage sporen te kunnen ontdekken van de kachelradiateur...vloerbekleding er helemaal uit gehaald want dat was zo nat niet normaal... helemaal doorweekt! dat ligt dus ffe te drogen nu....bij de kachelradiateur helemaal geen vocht niks te vinden ....vervolgens heb ik heel de bodem compleet droog gemaakt en richting de carwash gereden met een collega....echter voordat we gingen afspuiten bij aankomst bij de carwash nog even checken....en ja hoor weer aan beide kanten water! mmmm erg vaag

aangezien de wegen en alles buiten droog is....dus moet er ergens al water in de auto zitten?
evengoed de auto daarna nog afgespoten maar toen kwam er geen extra water binnen....dus ik denk ergens dat er aan de onderkant water in kan komen en het ook deels kan blijven zitten ofzo... heel vaag wel

ook Appart is dat het al ff nar is...maar er gewn schimmel niks in staat...en het prikt beetje in wondjes...toch koelvloeistof dan?
Hier even nog wat bevindingen met foto`s erbij

hier kwam het water naar binnen bij bestuurderskant....lak raakt ie ook los en een beetje bloemkoolig...niet doorgerot...maar niet meer als nieuw zeg maar wel vaag want zit daar helemaal geen gat ofzo...iemand een idee??

Hier onstond weer een klein plasje aan de passagierskant maar geen idee waarvandaan!! als ik de dopjes loshaal lijkt er daaronder ook helemaal droog... dus schiet mij maar lek

Kleine stukje sideskirt aan passagierszijde...aan de gehele onderkant helemaal weggerot..zo op et oog niet goed te zien...maar is helemaal zacht..een kleine tik en is helemaal weggebrokkelt..dit snel laten fixen! maar mischien iets te maken met de vreemde lekkage??

tenslotte de onderkant...waar een beste schaafplek te zien is

fijn hoor drempels!!!...echter bij de rode kringels zitten ook 2 gaatjes...horen deze hier??? dit is ook weer aan de passagiers kant...uit deze gaatjes bleef na een afspuiten nog een heel tijdje druppeltjes water uit lekken
Ik word er langzamerhand helemaal gek van! men bmwtje moet weer gauw helemaal goed zijn hoor! HELP!!!!