LJ's E46 318i Verkocht
Re: LJ's E46 318i
Nog steeds een gave bak!
En zo te zien ben je er zuinig op geweest
Re: LJ's E46 318i
Klopt en de vorige eigenaar is er minstens zo zuinig op geweestBeens1 schreef:Nog steeds een gave bak!
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Re: LJ's E46 318i for sale
Gisteren, toen de zon hier nog scheen heb ik de winterbanden er maar weer onder gezet. Tevens heb ik nu besloten dat ik deze E46 weg doe..... erg jammer maar heb nu 2 x een drie-serie staan waar van er nu altijd 1 in onze garage staat.
Omdat mijn voorkeur toch gaat naar de "andere" 3-serie, onze blauwe E36 touring van 1998 zet ik deze 318i hier vandaag te koop.....
Voor de liefhebbers alvast een paar snel gemaakte foto's van de E46 op de winterbandjes zoals ik de auto ga verkopen. De Alpina's mogen worden over genomen door de toekomstige koper of verkoop ik later los als set.
Geintereseerd? Ik zet alle gegevens vandaag op het BMW-occasion topic van deze site.
Update: daar staat ie inmiddels.

Omdat mijn voorkeur toch gaat naar de "andere" 3-serie, onze blauwe E36 touring van 1998 zet ik deze 318i hier vandaag te koop.....
Voor de liefhebbers alvast een paar snel gemaakte foto's van de E46 op de winterbandjes zoals ik de auto ga verkopen. De Alpina's mogen worden over genomen door de toekomstige koper of verkoop ik later los als set.
Geintereseerd? Ik zet alle gegevens vandaag op het BMW-occasion topic van deze site.
Update: daar staat ie inmiddels.

Laatst gewijzigd door lj328 op 27 okt 2013, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
.
...waarom zie ik toch heel vaak de foto's dwars de tekst heen...
...of anders gezegd : eigenlijk amper tekst...
.
...of anders gezegd : eigenlijk amper tekst...
.
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
Ik heb meer tekst gezet in het verkoop topic.RoLoo schreef:.
...of anders gezegd : eigenlijk amper tekst...![]()
.
Maar wel weer met de foto's door de tekst
Niet leuk?
Hallo BMW-vrienden,
De E46 is verkocht, na zeker van 10 handelaren biedingen gehad variërend van 1750 tot 2250 Euro en ook nog een paar die echt mijn laatste prijs wilden weten..... kwam vnvd de eerste echte serieuze koper van uit Haarlem met de trein, binnen 3 kwartier was de auto bekeken, proefrit gemaakt en overgeschreven.
Ik hoop dat hij er veel plezier van heeft, maar dat zou met deze auto gewoon moeten lukken!
Door deze auto ben ik de automaat zeer zeker gaan waarderen en in de toekomst komt er zeker een E46 automaat weer maar dan met 6 cilinders
Ik zal de komende periode maar eens wat meer tijd met de touring door brengen
De E46 is verkocht, na zeker van 10 handelaren biedingen gehad variërend van 1750 tot 2250 Euro en ook nog een paar die echt mijn laatste prijs wilden weten..... kwam vnvd de eerste echte serieuze koper van uit Haarlem met de trein, binnen 3 kwartier was de auto bekeken, proefrit gemaakt en overgeschreven.
Ik hoop dat hij er veel plezier van heeft, maar dat zou met deze auto gewoon moeten lukken!
Door deze auto ben ik de automaat zeer zeker gaan waarderen en in de toekomst komt er zeker een E46 automaat weer maar dan met 6 cilinders
Ik zal de komende periode maar eens wat meer tijd met de touring door brengen
...goede auto's zijn altijd zo weg ; die verkopen zichzelf wel...lj328 schreef:Hallo BMW-vrienden,
De E46 is verkocht
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
RoLoo schreef:...goede auto's zijn altijd zo weg ; die verkopen zichzelf wel...lj328 schreef:Hallo BMW-vrienden,
De E46 is verkocht
Klopt helemaal, deze BMW was dan ook zeer netjes. Het probleem was gisteravond dan ook meer om een goede plek te vinden om de auto te bekijken. Toen we die 1 x gevonden hadden was het besluit al snel genomen door de nieuwe eigenaar.
Wel altijd een vreemd moment om je "eigen" nette BMW dan zien weg te rijden
Re: LJ's E46 318i Verkocht
Onder tussen zijn we al weer 2 maanden verder, ik wilde graag een kleinere en nieuwere auto voor "erbij" en het woon-werkverkeer. Dat was nog een hele zoek en speurtocht...... Gekeken naar o.a. BMW E30, nieuwe Fiat 500 en Mini's en die laatste is het uiteindelijk geworden. Vlak voor het weekend stond hier dicht bij Meppel een nette Cooper uit 2005 te koop met 86dKm op de teller.
Proefrit gemaakt
in gepakt en mee genomen.
Het is echt een leuke auto om mee te rijden zeker als regenachtig weer is en we hier in de buurt ergens met de auto naar toe moeten. Meppel is dan wel een stad, maar dan ook wel een kleine
hier kun je met een MINI beter uit de voeten dan met een E46. Ter gerust stelling; onder de motorkap en ook op andere plaatsen is het BMW-logo ook veelvuldig zichtbaar. Tevens is dit een facelift van het eerste BMW-MINI model waarin al veel kinderziektes zijn opgelost.
Ik zou in de toekomst ook wel graag weer een nette E46 6 cilinder weer willen hebben maar die komt dan in plaats van de E36 touring maar die gaat nu nog niet weg.
Als laatste wil ik de liefhebbers nog even attenderen op de originele Alpina breedset die ik na de verkoop van de E46 nog heb liggen (zie ook topic viewtopic.php?f=679&t=36006 ) en een foto van de MINI showen
Mvg,
Luuk Jan

Proefrit gemaakt
Het is echt een leuke auto om mee te rijden zeker als regenachtig weer is en we hier in de buurt ergens met de auto naar toe moeten. Meppel is dan wel een stad, maar dan ook wel een kleine
Ik zou in de toekomst ook wel graag weer een nette E46 6 cilinder weer willen hebben maar die komt dan in plaats van de E36 touring maar die gaat nu nog niet weg.
Als laatste wil ik de liefhebbers nog even attenderen op de originele Alpina breedset die ik na de verkoop van de E46 nog heb liggen (zie ook topic viewtopic.php?f=679&t=36006 ) en een foto van de MINI showen
Mvg,
Luuk Jan

Ach ja, ik weet het, Maar sommige dingen moet je zelf ervarenRoLoo schreef:...oh jee..., toch een Mini...![]()
Ondanks een kapotte elektrische stuurpomp bevalt ie nog steeds heel goed, bijkomend voordeel is dat je met in MINI wel meer ruimte in de garage hebt om te sleutelen
lj328 schreef:
bijkomend voordeel is dat je met in MINI wel meer ruimte in de garage hebt om te sleutelen
...aan die Mini...
...nou ja maakt ook niet uit..., ik mis mijn Mini in ieder geval nog helemaal niet...
...heb nog geen dag gedacht van 'goh..., hoe zou het met de Mini gaan'...
...ben nog steeds zeldzaam ernstig in mijn noppen met de Triumph...
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
Inderdaad de MINI, je moet toch wat te doen hebben in je vrije tijd. Zolang het maar niet te gek wordt vind ik alles ok.RoLoo schreef:...aan die Mini...![]()
Veel plezier met verder met de Triumph
lj328 schreef:
Veel plezier met verder met de Triumph
...kump helemaal goed !...
...zou je (ook) moeten gaan doen ; dat motorrijden...
...ik doe het nu bijna 32 jaar, en vind het nog steeds elke keer leuk...

't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.