Achteruitrij lamp vervangen?
Achteruitrij lamp vervangen?
Mijn rechter achteruitrij lamp geeft eens toring (doet het dan wel en dan niet). Nou wildei kd ie vervangen maari n de handleiding staat dat je daarvoor naar de dealer moet. Heb ook even gekeken en zie zo niet hoe ik bij de lamp kom (zit in de achterklep die omhoog gaat). Iemand ervaring mee hoe je die zelf. Kan wissellen?
Re: Achteruitrij lamp vervangen?
Daar kan je vrij gemakkelijk aan, als ik mij vanbuiten herinner zit die achter dat grote bergvak en dan achter dat schuim.
Maar ik vermoed dat het probleem niet de lamp is maar de kabels naar de achterklep. 99% zeker van.
Heb zelf ook voor gehad met de achteruitrij lamp.
Test maar eens door de achterklep te openen en te sluiten, gaat de lamp dan uit en aan dan ben je er 100% zeker van.
Maar ik vermoed dat het probleem niet de lamp is maar de kabels naar de achterklep. 99% zeker van.
Heb zelf ook voor gehad met de achteruitrij lamp.
Test maar eens door de achterklep te openen en te sluiten, gaat de lamp dan uit en aan dan ben je er 100% zeker van.
525d E61 2007 pre-LCI
- E61_Stuiver
Hij zit idd in de klep, maar let op, heb je te dikke vingers, dan is de kans groot dat je hem laat "vallen" in de binnenkant van de klep. En dan is het zeer lastig om hem daar weer uit te halen 
330iX (2016)
525I (2004)
MG-Y (1953)
525I (2004)
MG-Y (1953)
- Kingfisher
- Contacteer:
Volgens mij geeft je spatiebalk ook een storing. 
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Klopt, gebeurt vaak op mijn iPad.Kingfisher schreef:Volgens mij geeft je spatiebalk ook een storing.