3e remlicht

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
silva
Berichten: 33
Lid geworden op: 30 dec 2013, 16:40
Locatie: Haarlem

3e remlicht

Bericht door silva » 30 dec 2013, 22:04

Goedendag.

Mijn 3e remlicht doet het niet meer. Ik heb hem los gehaald van het raam.
Ik heb een multimeter op het stekkertje gehouden van de stroom toevoer draadje en ik meet er 5,76 volt.
Weet iemand of dit klopt of moet ik er gewoon 12 volt op hebben. Mijn twee remlichten doen het wel goed.

Gebruikersavatar
Jos535i
Berichten: 410
Lid geworden op: 19 dec 2011, 06:53

Re: 3e remlicht

Bericht door Jos535i » 01 jan 2014, 19:23

Stop er eens een ander (nieuw)lampje in en kijk of ie het doet. Dan weet je het meteen.

silva
Berichten: 33
Lid geworden op: 30 dec 2013, 16:40
Locatie: Haarlem

Re: 3e remlicht

Bericht door silva » 03 jan 2014, 01:02

Het licht bestaat uit een hele rij led's. De lamp kan niet open en de stekker is zo klein dat ik er geen ander lampje op kan aansluiten.
Het remlicht is van een touring. Deze is anders als van een sedan

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”