Waarschuwingslampje gordel
Waarschuwingslampje gordel
Iedereen met een e46 kent vast wel dat rode waarschuwingslampje met het poppetje en de gordel. Zit direct rechts van het cruisecontrol indicatie lampje. (Ik bedoel niet de airbag lampje trouwens)
Iemand een idee of dit lampje nog een functie heeft? Het blijft niet branden als ik me gordel niet om doe en ga rijden.
Ik heb hem ook niet in de lijst met voorkeursinstellingen gevonden. Zou wel mooi zijn al zou het lampje, gepaard met een geluidje, gaan branden als ik mijn gordel niet zou om doen.
Iemand een idee of dit lampje nog een functie heeft? Het blijft niet branden als ik me gordel niet om doe en ga rijden.
Ik heb hem ook niet in de lijst met voorkeursinstellingen gevonden. Zou wel mooi zijn al zou het lampje, gepaard met een geluidje, gaan branden als ik mijn gordel niet zou om doen.
Aan de door mij gedane opmerkingen kunnen geen rechten worden ontleend.
Re: Waarschuwingslampje gordel
Lampje gaat inderdaad uit als je of je gordel omdoet of na een paar seconden als je gaat rijden.
Iedereen kijkt toch hopelijk naar zijn instrumenten als hij zijn auto start?
Alle lampjes horen uit te zijn, en als laatste gaat dat lampje uit. Dus starten kijken, gordel lampje brand, gordel om check, wegrijden.
Waarom wil je dan nog geklingel in je auto?
Als ik me ergens aan erger dan is het dat wel. Ik doe overigens altijd mijn gordel om, 't is een automatisme, daar heb ik geen toeters en bellen voor nodig.
Alle lampjes horen uit te zijn, en als laatste gaat dat lampje uit. Dus starten kijken, gordel lampje brand, gordel om check, wegrijden.
Als ik me ergens aan erger dan is het dat wel. Ik doe overigens altijd mijn gordel om, 't is een automatisme, daar heb ik geen toeters en bellen voor nodig.
Maestroxl schreef:Lampje gaat inderdaad uit als je of je gordel omdoet of na een paar seconden als je gaat rijden.
Ik ben het helemaal met je eens, en ook ik rij altijd met gordel.
Toch zou ik het leuk vinden als dat lampje zou blijven branden als ik hem niet om doe
het lampje blijft inderdaad niet branden, kan ook niet veranderd worden overigens
Weleens gevraagd bij de dealer (ik wil mn gordel nog wel eens vergeten)
Weleens gevraagd bij de dealer (ik wil mn gordel nog wel eens vergeten)
BMW is a pleasure that you never can measure
Toch vreemd dat ze daar niet over na gedacht hebben?
Maar ben al lang blij dat er geen irritant geluid bij zit .. Man o man .. WAT irritant!
(Al rij ik altijd met mijn gordel om!)
Maar ben al lang blij dat er geen irritant geluid bij zit .. Man o man .. WAT irritant!
Ik vind het dan toch een semi-nutteloos lampje als het vanzelf weer dooft terwijl je niet je gordels aan hebt.
Bocca schreef:Ik vind het dan toch een semi-nutteloos lampje als het vanzelf weer dooft terwijl je niet je gordels aan hebt.
Mee eens, maar alles beter dan een alarm wat afgaat als je je gordel niet om hebt
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
+1, Als ik al dat soort geluidjes wil horen ga ik wel naar de kermis!Dnl schreef:Toch vreemd dat ze daar niet over na gedacht hebben?