Radiozenders wissen
Radiozenders wissen
Hoi,
Weet iemand misschien hoe je de opgeslagen radiozenders in je 16:9 NAV wist?
De radio staat helemaal vol met vreemde zenders en die wil ik graag wissen. :?
Eugene
Weet iemand misschien hoe je de opgeslagen radiozenders in je 16:9 NAV wist?
De radio staat helemaal vol met vreemde zenders en die wil ik graag wissen. :?
Eugene
Re: Radiozenders wissen
Kun je niet gewoon je favo zenders opzoeken en die opnieuw 'vastzetten'? (Dus over de oude instelling heen zeg maar) Hoef je die oude instelling ook niet te wissen volgens mij...
- Edit:
- Bij mijn radio (weliswaar 'gewoon' een business cd) werkte dat zo in elk geval prima!
Inderdaad, even nieuwe er over heen zetten .. Dat werkt alleen, volgens mij ...
Ok, dat heb ik gedaan, in die positie 1 t/m 6 lukt dat wel, maar als ik nog een keer op de FM knop druk kom ik in het FMD menu en daar staan een heleboel zenders die ik niet wil hebben.
Ook krijg ik niet echt de naam van de zenders in dat menu maar bv. LOCAL_A, LOCAL-B enz...
thx
Ook krijg ik niet echt de naam van de zenders in dat menu maar bv. LOCAL_A, LOCAL-B enz...
thx
-
grpteams
hallo - in elke band kan je 6 presets vastleggen.
Die lijst die je telkens ziet verschijnen is de lijst met actuele beschikbare zenders. Het ding heeft 2 tuners - een die je actuele station laat horen en andere die de band afzoekt en de zenders weergeeft.
Local zenders zijn zenders die geen RDS data sturen. Een sterretje naast een gevonden zender geeft aan dat dit station al in je presets zit, scroll er naartoe klik erop en je krijgt je preset te zien.
Die lijst die je telkens ziet verschijnen is de lijst met actuele beschikbare zenders. Het ding heeft 2 tuners - een die je actuele station laat horen en andere die de band afzoekt en de zenders weergeeft.
Local zenders zijn zenders die geen RDS data sturen. Een sterretje naast een gevonden zender geeft aan dat dit station al in je presets zit, scroll er naartoe klik erop en je krijgt je preset te zien.
Ok, dus als ik het goed begrijp is de FMD band de lijst met al de beschikbare zenders die je dus niet kunt wissen, en is de gewone FM band degene met de 6 presets die ik wel kan wijzigen?
Het rare is nu dat op die preset alleen maar local -a of local-b enz. komt te staan maar geen 3FM of 538 of zo.
Het rare is nu dat op die preset alleen maar local -a of local-b enz. komt te staan maar geen 3FM of 538 of zo.
Even oud draadje omhoog kinken. (h)
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn FMD menu laat altijd bovenaan drie keer WDR2 zien. Wanneer ik deze zenders selecteer gebeurt er echter niets. Ik kan in NL deze zender schijnbaar helemaal niet ontvangen. Dit zijn dus geen zenders die op dat moment beschikbaar zijn, maar eerder een bug van de radio.
Kan je op de een of andere manier deze lijst resetten of de auto opnieuw alle stations laten binnenhalen?
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn FMD menu laat altijd bovenaan drie keer WDR2 zien. Wanneer ik deze zenders selecteer gebeurt er echter niets. Ik kan in NL deze zender schijnbaar helemaal niet ontvangen. Dit zijn dus geen zenders die op dat moment beschikbaar zijn, maar eerder een bug van de radio.
Kan je op de een of andere manier deze lijst resetten of de auto opnieuw alle stations laten binnenhalen?